Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-10, 01:20
  #1
Medlem
ska köpa en DV videokamera som helst ska gå under 4000:-
ska spela in lite skoter filmer så de får inte vara nå skräp. vart hittar man en billig & rätt bra kamera förutom price runner. är el-giganten bra? & ska gå att köpa på avbetalnig
Citera
2005-12-10, 01:38
  #2
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Jag inbillar mig att skoterfilmer innebär snabba ryck och mycket gupp. Då bör du kanske lägga lite mer pengar. Annars kan jag reka Panasonic NV-GS17 som är väldigt mycket kamera för pengarna. Jag har även testat ett par av Sonys billigaste modeller och det enda jag tycker att sony var (marginellt) bättre på var filmning i dåligt ljus. Fast det kvittar å andra sidan då alla kameror i den prisklassen är rätt värdelösa på att filma i dåligt ljus.

Kolla Cyberphoto, dom vet vad dom snackar om och deras rek. kan man lita på.

/#LOUDmouth#
Citera
2005-12-11, 09:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Jag inbillar mig att skoterfilmer innebär snabba ryck och mycket gupp. Då bör du kanske lägga lite mer pengar. Annars kan jag reka Panasonic NV-GS17 som är väldigt mycket kamera för pengarna. Jag har även testat ett par av Sonys billigaste modeller och det enda jag tycker att sony var (marginellt) bättre på var filmning i dåligt ljus. Fast det kvittar å andra sidan då alla kameror i den prisklassen är rätt värdelösa på att filma i dåligt ljus.

Kolla Cyberphoto, dom vet vad dom snackar om och deras rek. kan man lita på.

/#LOUDmouth#
Okej, såg bra ut det dära
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback