Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-26, 18:13
  #145
Medlem
Med tanke på denna tråd, så kollade jag in en porrsida. Tydligen finns det redan en utbredd fetisch där med asylsökande som knullar vita kärringar på smutsiga madrasser och sunkiga miljöer Prova sök på refugee eller immigrant, så får ni se.
Exempel
http://tube4cum.com/en/videos/black-...s-blondes.html
Citera
2016-09-26, 18:48
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Med tanke på denna tråd, så kollade jag in en porrsida. Tydligen finns det redan en utbredd fetisch där med asylsökande som knullar vita kärringar på smutsiga madrasser och sunkiga miljöer Prova sök på refugee eller immigrant, så får ni se.
Exempel
http://tube4cum.com/en/videos/black-...s-blondes.html

Så kvinnor som inte får något i EU åker dit och blir påsatta.

När man checkade videon snabbt som du länkade så kan man förstå varför dom inte får något här, dom var ju inte precis vackra.

Kom och tänka på låten HMF - Hora
Citera
2016-09-26, 23:30
  #147
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Med tanke på denna tråd, så kollade jag in en porrsida. Tydligen finns det redan en utbredd fetisch där med asylsökande som knullar vita kärringar på smutsiga madrasser och sunkiga miljöer Prova sök på refugee eller immigrant, så får ni se.
Exempel
http://tube4cum.com/en/videos/black-...s-blondes.html


Snälla! Troligtvis ett par betalda horor som inte bryr sig om att bli filmade. Tror du verkligen någon som jobbar med dessa äckel skulle ställa upp på att bli filmade - dessutom utav en VIT snubbe, som springer omkring i bakgrunden?

Att företeelsen finns, tvivlar jag ej en sekund på - men denna video är ej ett bevis på detta...
Citera
2016-09-27, 07:07
  #148
Medlem
RutledgeWoods avatar
Jag hade velat se medias reaktion om rollerna varit ombytta.
Att det varit vita män som legat med flyktingkvinnor i flyktinglägret.
Citera
2016-09-27, 07:13
  #149
Avstängd
Sjalvmordstankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Jag fattar verkligen inte varför de skulle vilja ha sex med flyktingar är det bara för att de känna sig godhjärtade? Jag tänker mig att flyktingar har sämre hygien, risken för sjukdomar som exempelvis TBC.
Det spelar väl mindre roll egentligen. Det viktiga nu är att vi svenska och västerländska män faktiskt drar slutsatser från kvinnors beteende under "flykting"krisen och att detta får konsekvenser och inte bara glöms bort. Den syn vi i väst har haft på kvinnor har bevisligen varit alldeles för naiv och stämmer inte in med verkligheten.
Citera
2016-09-27, 11:39
  #150
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Handlar det inte om barn???
Citera
2016-09-27, 17:00
  #151
Medlem
halvsvennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutledgeWood
Jag hade velat se medias reaktion om rollerna varit ombytta.
Att det varit vita män som legat med flyktingkvinnor i flyktinglägret.

Om vita män, utan bekymmer om könssjukdomar, lukt, skit och utseende på sina partners... Hade haft sex med påstått minderåriga flickor i ett flyktingläger så hade Aktuellt kört extrasändningar. paneler med batikhäxor hade fått basunera ut sitt hat över den svenske mannen.
Citera
2016-09-27, 20:26
  #152
Medlem
ace_secs avatar
Engelska medelålderskvinnor åker till Calais för att bli påsatta av 13-åriga småpojkar.
Citera
2016-09-28, 16:32
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Engelska medelålderskvinnor åker till Calais för att bli påsatta av 13-åriga småpojkar.
Förut åkte dom till Ghana och Jamaica så har väl egentligen bara ändrat destination.
Citera
2016-09-29, 16:29
  #154
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Jag misstänker att den mycket positiva synen på asylinvandring hos vissa grupper av svenskar grundar sig i ett rent personligt intresse för invandrarna. Jag försökte starta en tråd om det, men den åkte i Papperskorgen med en gång. Vi får se om det här inlägget överlever.

Det som väckt den misstanken är de många bilder man kan se, där kvinnor poserar med asylimmigranter, och då har direkt kroppskontakt med dem. En närhet som helt faller utanför det som normalt anses socialt acceptabelt i alla andra sammanhang.

Det är bilder liknande de som visas i det här klippet: https://www.youtube.com/watch?v=kBiAUdnLfpE


Vitto! Helvete vad äckligt! Hoppas att bekanta tar sitt ansvar och stänger ute batikhäxorna så de får leva ett ensamt liv.

Var verkligen rösträtt för kvinnor en bra grej?
Citera
2016-10-11, 17:24
  #155
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vi har ett antal kvinnofängelser i Sverige och jag TROR inte att de står tomma.
Nej men har du helt missat att kvinnor får lägre straff än män för samma brott.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback