Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-09-25, 11:49
  #73
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ntellectua1
Ja men i det här fallet handlar det om ett brinnande kors utanför asylhemmet. Ingen av oss vet med säkerhet och vi spekulerar bara men till skillnad från er så låter jag inte känslorna ta över. Jag skiter fullständigt i asylboendet och alla som bor där, vilket många av er inte gör, ert hat lyser ju igenom hela tråden. Ni vill få det att se ut som en false flag för att det gynnar såna som er. Jag vill ha sanningen.

Du låter väl verkligen känslor ta över. Snackar om bonnläppar som drar runt bränner kors och dumpar grishuvuden. Fastän mig veterligen ingen någonsin faktiskt åkt dit för att ha gjort detta ej heller är det vanligt. Om nu folk gör detta kan det ju då lika gärna vara folk från Stureplan då än dessa "bonnläppar" du yrar om. Detta är liksom ett icke-svenskt beteende så därav min förklaring att detta är något asyltanterna sjävla (eller vänsterpack) gjort för att få sympati. Detta har det liksom sett i någon djävla KKK dokumentär är det man ska göra för att simulera hur rasistiska svenskar är. Att de inte fattar då att bränna kors det är tabu här.
Citera
2016-09-25, 12:02
  #74
Medlem
Mr Bs avatar
Hade man krossat rutor på boendet eller gjort något mer konkret hade jag kunnat tro att det är högern som ligger bakom, men sådana här kors-brännings incidenter osar det vänsteraktivist om, såna på Södertörn som har läst lite väl mycket om rasism i 60 talets Mississippi och försöker skapa en effektfull rubrik om det Svenska hatet.

I tråden läser vi flera som försöker håna användare som pekar på att det är false flag, trots att varenda gång det varit en brand på en moske, en ruta som krossats, nån musse kvinna som har fått stryk eller fått sin bordsduk bortdragen, så har det alltid visats sig att det varit false flag eller något muslimskt och vänsterpolitiskt hopkok.
Citera
2016-09-25, 15:07
  #75
Avstängd
1ntellectua1s avatar
Vad exakt har "vänsterextremisterna" lyckats med i deras så kallade false flag? Ingen har åkt fast eller är ens misstänkt för brottet. Det enda de lyckades med var att skrämma flyktingarna alternativt göra de glada i form av en hederlig svensk välkomsthälsning.
Citera
2016-09-25, 17:20
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ntellectua1
Vad exakt har "vänsterextremisterna" lyckats med i deras så kallade false flag? Ingen har åkt fast eller är ens misstänkt för brottet. Det enda de lyckades med var att skrämma flyktingarna alternativt göra de glada i form av en hederlig svensk välkomsthälsning.

Man skapar en historia som det är tacksam att skriva om , man vill få till ett drev i media...
Att elda kors är laddat på flera sätt.. och därför tacksamt för slaskpressen...

Det kan till och med vara journalister som gjort detta för att skapa nyheter... Det har hänt förr de s.k högerextrema hoten mot , B media profilen, Alexandra Pascalido visade ju sig vara journalisten själv som kladdade på hennes dörr... eller nåt i den stilen..
Citera
2016-09-25, 17:59
  #77
Medlem
kottedelakottes avatar
Varför skulle man brända kors utanför boende med muslimer? Lite konstigt tycker jag. Om det var en rassistisk attack varför brände de inte koranen eller målade Mahomet?
Citera
2016-09-25, 18:00
  #78
Avstängd
1ntellectua1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obisvenkanobi
Man skapar en historia som det är tacksam att skriva om , man vill få till ett drev i media...
Att elda kors är laddat på flera sätt.. och därför tacksamt för slaskpressen...

Det kan till och med vara journalister som gjort detta för att skapa nyheter... Det har hänt förr de s.k högerextrema hoten mot , B media profilen, Alexandra Pascalido visade ju sig vara journalisten själv som kladdade på hennes dörr... eller nåt i den stilen..

Jag sätter i alla fall mina pengar på att det är Ronny Conny & Sonny som har varit ute på ett hederligt svenskt uppdrag för kung och fosterland.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback