• 1
  • 2
2016-09-23, 06:25
Medlem
Den "vita" rika eliten som bestämmer i väst vill uppenbarligen utrota vita människor, genom bastardisering av vita människor med rasblandning med negrer och araber, islamisering, massinvandring av icke-vita, HBTQ så sexualiteten degenereras med massa missfoster, GMO-mat och mycket annat dåligt.

Hur kommer det sig att "våra" rika makthavare i alla vita länder vill göra så här mot vita människor, sitt eget kött och blod och främja det smutsiga, dåliga och äckliga?
Citera
2016-09-23, 06:51
Medlem
Det vill jag också veta.
Citera
2016-09-23, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
...
Hur kommer det sig att "våra" rika makthavare i alla vita länder vill göra så här mot vita människor, sitt eget kött och blod och främja det smutsiga, dåliga och äckliga?

Det mest uppenbara svaret är att våra makthavare är manipulerade.

Tänk dig själv: En sketen svetsare som måste få förstärkt anställningsskydd som facklig företrädare för att inte få sparken, är knappast en människa som kan nå toppen på eget bevåg. (Även om korskallen i tal inför FN påstår exakt detta... som om någon där brydde sig!)

Någon hjälper en inkompetent människa i karriären, och fixar en månadslön som en människa utan utbildning bara kan drömma om.

Fördelen med att ha en korkad misslyckad svetsare som marionett är att han är 100% lojal mot den som hjälpt honom in i smöret. Dessutom är han så dum att han gör precis allt som hans mentor/guide säger till honom.

Folk vill gärna tro att våra ledare är intelligenta och smarta, men när dessa debatterar utanför den svenska ankdammen, och inte längre skyddas av agenda-media, så plockar utländska journalister isär dem som om de vore gjorda av Lego.

Så nyhetscheferna ser till att våra tjockskallade politiker skyddas från allvarlig kritik. Någon ovanför dem vill uppenbart ha det så. I annat fall så skulle någon ung hungrig journalist av de många hundra, utmana statsmakten med jobbiga frågor och publicera svaren.

Så vilka intressen är intresserade av att skapa samhällen fulla med motsättningar? (Så vitt jag vet är George Soros den enda som gör det öppet och dessutom stödjer alla militanta små grupper han hittar, men han lär knappast vara ensam.)
Citera
2016-09-23, 08:53
Medlem
Våra "rika" makthavare är inte av samma kött och blod som oss vanliga dödliga. De härstammar ur aristokratin/kungafamiljer och är ättlingar till faraoner.
Citera
2016-09-23, 09:29
Medlem
Läs på lite om agenda 21 mycket lärorikt och en massa kopplingar till just denn misär vi upplever
Citera
2016-09-23, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seregoos
Läs på lite om agenda 21 mycket lärorikt och en massa kopplingar till just denn misär vi upplever

Jo, jag vet Agenda 21 var i min skola när jag var liten och gick på lågstadiet och försökte rekrytera barn till deras aktiviteter. Gick inte dit...
Citera
2016-09-23, 15:15
Bannlyst
Citat:
Den "vita" rika eliten som bestämmer i väst vill uppenbarligen utrota vita människor, genom bastardisering av vita människor med rasblandning med negrer och araber, islamisering, massinvandring av icke-vita, HBTQ så sexualiteten degenereras med massa missfoster, GMO-mat och mycket annat dåligt.

Det kan vara så att de flesta människor inte är besatta av hudfärg.
Citera
2016-09-23, 22:17
Medlem
Clawdices avatar
Frimurare och annat äckligt.

Bara att titta på en karta en stund så förstår man. Europa består av massa små länder som dominerats av relativt intelligenta, unika och homogena folkgrupper, som sakta men säkert blivit en enda röra, enligt modell USA.

Våra folkgrupper skulle utgöra slagkraftigt motstånd mot frimurarnas världsdiktatur.

Afrika är redan helt sönderkoloniserat, och bevisligen finns där knappt något motstånd. Det vore fräckt att påstå att de låter sig utsugas, men de har inte tillgång till någon vidare bra problemformulering, utan tar tacksamt emot hjälporganisationer som håller dem vid liv, medan deras naturresurser gör oss rika. Kineserna har våldtagits först av kommunismen och sedan av kapitalismen. De är inkapabla att göra motstånd.

Det man gjorde mot indianerna, afrikanerna, indierna etc, gör man nu mot oss.
Man får folket att hata sig självt och söka lycka i materialistisk skit och tro på floskler.

Om några hundra år kommer alla människor se exakt likadana ut, och separatism kommer framstå som obefogat. De har tidigare försökt nå världsherravälde genom uttalat totalitära ideologier, men det är svårköpt. Liberalism och "mänskliga rättigheter" köper folk lättare.
Citera
2016-09-23, 23:29
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:

Pucko. Man bestämmer själv vilka man vill ha barn med. Det har ingen annan med att göra, allra minst du. Jag är vit svensk men vill jag ha barn med någon med annan hudfärg så är det MITT beslut.

Din fråga handlar nog snarare om varför jag FÅR göra så för våra makthavare. För det vill ju inte du att jag ska få göra. Du vill ju inte att jag ska få välja själv.

Svar: För att Sverige inte tillämpar din högt önskade statsrasisriska apartheid. Gud ske lov!
Citera
2016-09-24, 05:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Pucko. Man bestämmer själv vilka man vill ha barn med. Det har ingen annan med att göra, allra minst du. Jag är vit svensk men vill jag ha barn med någon med annan hudfärg så är det MITT beslut.

Din fråga handlar nog snarare om varför jag FÅR göra så för våra makthavare. För det vill ju inte du att jag ska få göra. Du vill ju inte att jag ska få välja själv.

Svar: För att Sverige inte tillämpar din högt önskade statsrasisriska apartheid. Gud ske lov!

blandar man sig är man dömd till ett ytligt liv. folk blir djupare med åldern ofta och brukar ångra det. fast de säger inget eftersom det är deras barn...
Citera
2016-09-24, 05:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BorjeAkare
Det kan vara så att de flesta människor inte är besatta av hudfärg.

det är mer psykologi för mig. olika raser har olika psykiska egenskaper och känner man dem i sig själv och uppskattar dem vill man ha såna barn med.

utseendemässigt är det väl bara sneögda och negrer och malaysier som är svårt annars är de flesta ganska lika när det gäller fysisk attraktion även om man föredrar sina egna drag på ett djupare plan.
Citera
2016-09-24, 05:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nagon-Annan
Det vill jag också veta.

de är judar eller mordhotade av judar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera