Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-27, 06:25
  #193
Medlem
Klart att Angeliina lämnar Pitt, han är ju en hopplös omoralisk knarkare,enkel mattematik.
Citera
2016-09-27, 07:00
  #194
Medlem
Förresten (jag gillar ju paralleller),
Mia Farrow var en adopterare av ännu större mått men hon hann kanske hålla på längre.
Nå, det slutade ju med att karln (Woody Allen) blev anklagad för att ha utnyttjat ett av barnen sexuellt, och varit "inappropriate" mot barnen i hur han berörde dem.

Så... det kanske är vad som kommer här också.
Citera
2016-09-28, 00:15
  #195
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag tror vi är många som är inne på den teorin, ja.
Älskar när man talar i vi-form.😂
Citera
2016-09-28, 00:56
  #196
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulgarvet
Tror inte det är otrohet som gör att dom ska skiljas. De är två av världens mest förmögna och vackraste människor. Som jobbar i Hollywood. Jag tror dom har rätt liberal syn på sex.
Det är väl snarare något som har med barnen och göra och att nu mamman fördöker skydda dem.
Brad kanske inte är ett bra inflytande helt enkelt. Spårat ur på fyllan osv. Annars ansöker man inte om ensam vårdnad.

Löjligt, det finns inget värre än kvinnor som ligger i skilsmässa som är hämndlystna, bittra och allmänt jävliga och det behöver verkligen inte ligga någon otrohet bakom heller, ren jävla maktlystnad och en orubblig vilja att bestämma precis allt kan ligga bakom krav om ensam vårdnad. Har du bott under en sten hela ditt liv?

Kan mycket väl tänka mig att Jolie är värsta häxan privat när hon sätter den sidan till. Speciellt när hon har nåt att slåss om som deras egna ungar.
Citera
2016-09-28, 08:09
  #197
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Älskar när man talar i vi-form.😂
"vi" som vi i tråden. Inget ovanligt alls.
Citera
2016-09-28, 14:55
  #198
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Vet inget om hennes första äktenskap men de två senaste har tillgått på samma sätt. Upptagen karl, stormande romans, karl är otrogen, skilsmässa.
Precis de går så jävla bra att vara taskig mot andra tjejer men när de händer en själv så ska de ta slut.
Citera
2016-09-29, 05:32
  #199
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
"vi" som vi i tråden. Inget ovanligt alls.
Fantastiskt att göra sig till talesman för hela tråden 😂
Citera
2016-10-01, 19:43
  #200
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgaGubben
Möjligtvis sant. Samtidigt vill 99.9% av alla hellre ha deras liv än ditt.
Vem fan skulle inte vilja ha 3 barnflickor första året när det är mest bajs och skrik?
Citera
2016-10-02, 08:58
  #201
Medlem
men snälla, de lever i ett öppet förhållande, knullar som kaniner utan att den andra parten klagar, dock har Angelinas hälsoproblem (Hon är skoningslöst ful utan smink) och Pittens droger r orsaken till att de skiljer sig. Är man kompis med George Clooney så är man inte trogen då mannen ordnar orgier var och varannan vecka.
Citera
2016-10-02, 21:12
  #202
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
men snälla, de lever i ett öppet förhållande, knullar som kaniner utan att den andra parten klagar, dock har Angelinas hälsoproblem (Hon är skoningslöst ful utan smink) och Pittens droger r orsaken till att de skiljer sig. Är man kompis med George Clooney så är man inte trogen då mannen ordnar orgier var och varannan vecka.

Är det sant och bevisat att hon är sjuk och han är knarkar?
Citera
2016-10-02, 21:15
  #203
Medlem
vad jag vet så e det så. Till och med Expressen skrev väl nåt om diverse droger för ett tag sedan. Nåja, det går nog ingen nöd på dem.
Citera
2016-10-03, 00:13
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Löjligt, det finns inget värre än kvinnor som ligger i skilsmässa som är hämndlystna, bittra och allmänt jävliga och det behöver verkligen inte ligga någon otrohet bakom heller, ren jävla maktlystnad och en orubblig vilja att bestämma precis allt kan ligga bakom krav om ensam vårdnad. Har du bott under en sten hela ditt liv?

Kan mycket väl tänka mig att Jolie är värsta häxan privat när hon sätter den sidan till. Speciellt när hon har nåt att slåss om som deras egna ungar.

Kan bara instämma här, har genomgått en skilsmässa och vet och det är en mardröm när en f.d person du älskat förvandlas till en batikhäxa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback