Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-20, 15:59
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Har man egentligen tråkigt eller är det bara en illusion att känna sig vara tråkig eller att man har tråkigt?

Jag känner att jag har olidligt tråkigt just nu, inte lite heller, men egentligen om jag tänker efter. Har jag egentligen tråkigt? Roligt och tråkigt är ju olika från person till person.

Vem är det som säger att det är tråkigt?
Citera
2016-09-20, 16:32
  #2
Medlem
Mythrilifys avatar
Det är en bra fråga eftersom jag är uttråkad men är på detta forumet och här hittar jag intressanta saker som roar mig.
Ja som du skrev, har jag tråkigt eller inte?
Citera
2016-09-20, 16:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Har man egentligen tråkigt eller är det bara en illusion att känna sig vara tråkig eller att man har tråkigt?
Det är bara en illusion, du inbillar dig att du har det tråkigt men egentligen så har du jätteroligt.
Citera
2016-09-20, 17:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno
Det är bara en illusion, du inbillar dig att du har det tråkigt men egentligen så har du jätteroligt.




Leta inom dig själv och du skall finna svar.
Citera
2016-09-20, 17:54
  #5
Medlem
Slevberts avatar
Jag har svårt att finna argument för att känslan av tråkighet skulle vara en illusion.
Citera
2016-09-20, 18:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slevbert
Jag har svårt att finna argument för att känslan av tråkighet skulle vara en illusion.

Själv har jag svårt att finna argument att sätta emot ditt påstående.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback