Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-11, 20:12
  #13
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Socialdemokraterna har ju en extrem historia med både stöd till och samröre till nazism, kommunism, nu stöd till islamism. Skallmätningar, rasbiologiska institut, tvångssteriliseringar av olika grupper osv osv osv...


Sakta men säker så försöker (S) att sälja ut Sverige till muslimer.

http://www.expressen.se/nyheter/bevi...rbeta-med-smr/
Citat:
Socialdemokraterna har i en skriven överenskommelse lovat Sveriges muslimska råd, SMR, att få in muslimer på riksdagslistor, landstingslistor och kommunala fullmäktigelistor.
I dokumentet som Expressen.se i dag kan visa finns också specificerat vilka politiska frågor som S-föreningen Tro och solidaritet ska hjälpa SMR att få igenom - bland annat lagstiftade muslimska helgdagar och statlig imamutbildning.
Citera
2016-10-15, 19:24
  #14
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Jag bumpar tråden eftersom det på senare tid gjorts en del påståenden kring SD. Ni vet vad jag menar: Stefan Löfvéns uttalanden om "SDs nazistiska rötter". Att det funnits nazister i och kring partiet är inget att vederlägga, men hur är det med dessa "hakkors under partiets möten vid samma tid som Jimmie Åkesson gick med i partiet"? Går det att härleda vad det är Löfvén syftar på?

Jag är ganska säker på att han syftar på en bild från 1996 där Tina Hallgren står i något liknar SA uniform och bakom hänger en hakkorsflagga men bilden är tagen i Karlskrona då NSF firar Hitlers födelsedag.
T H var medlem i NSF och hon lämnade SD efter detta.
Så nej, det var inget SD möte,Statsministern ljög precis som så många andra gånger när det gäller SD.
Citera
2016-10-15, 21:30
  #15
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Jag är ganska säker på att han syftar på en bild från 1996 där Tina Hallgren står i något liknar SA uniform och bakom hänger en hakkorsflagga men bilden är tagen i Karlskrona då NSF firar Hitlers födelsedag.
T H var medlem i NSF och hon lämnade SD efter detta.
Så nej, det var inget SD möte,Statsministern ljög precis som så många andra gånger när det gäller SD.
Ja, efter lite "efterforskningar" har jag också kommit till slutsatsen att den nog var det han syftade på. Det var inget "SD-möte", även om det fanns tydliga kopplingar.

Sen vet jag inte om han medvetet "ljög", han kan ha haft svårt att hålla koll på alla SD-turer. Han råkade ju trots allt slänga ur sig att SD "är ett nazistiskt part"!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback