Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-20, 11:48
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
för jag känner både albanen M*ntor/albanerna i hanns familj, och känner till viss del Zub*idi , ingen av dom hade nån anledning att mörda robin !!!! dom var goda vänner, såvitt jag vet, oh ja jag vet vem M*ntor storebror e, plus araberna Z*beidi

Ok, fast vänner har i alla tider blivit ovänner. För att citera Mrado i snabba cash ”I den här branschen tänker alla på sig själva och cashen först”. Men jag tror på det du säger, känns som att det har med mordförsöket att göra som RC låg bakom.

Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
but only time could tell, jag sitter just nu o "spikulerar" som poeten Raffa skulle ha uttryckt sig, på gatan e det dödstyst om mordet på Robin C , samt mordet på Hussein H*jjar , folk e helt enkelt för rädda för o säg nått

Finns det någon koppling mellan de skjutningarna menar du? Du säger att dessa araber och albaner ovan är vänner men bråkade inte dessa grupper i Landskrona med varandra?

Den skjutne i Eslöv, Jim Dahlin, såg att du skrev i den tråden. Han var väl nära vän med RC?
Citera
2018-02-21, 00:06
  #122
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Ok, fast vänner har i alla tider blivit ovänner. För att citera Mrado i snabba cash ”I den här branschen tänker alla på sig själva och cashen först”. Men jag tror på det du säger, känns som att det har med mordförsöket att göra som RC låg bakom. Exakt tror det är mer troligt stt det hsr med mordförsöket på rosengården i hbg att göra, den andre mgm ,bortsett från robin, satt i sin tur häktsd har jag för mig för inblandning inmordet på RC, en jäkla soppa! Och mannen som rc försökte mörds kom från en stor irakisk släkt



Finns det någon koppling mellan de skjutningarna menar du? Du säger att dessa araber och albaner ovan är vänner men bråkade inte dessa grupper i Landskrona med varandra? Jo påsättovis, dom äldre albanerna (fd GATU bl.a) o äldre araberna är o var dödsfiender, men dom YNGRe albaner o araberna är till viss del vänner me varann, så har blivit en riktig shitstorm rent ut sagt, och delat upp dom i flera st löst sammansatta nätverk

Den skjutne i Eslöv, Jim Dahlin, såg att du skrev i den tråden. Han var väl nära vän med RC?
Japp dom var nära vänner, fast mordet på jim hade inget me denna konflikten o göra, det är ett annat kapitel
Citera
2018-02-21, 00:13
  #123
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Ursäkta om mitt svar blev lite rörigt, men e ny på flashback, försöker själv lägga pusselbitarna på plarts. För kände/känner flera av dom omnämnda BO , och även dom som anklagas för morden tillvissdel, och stämmer bra att både BO ,jim, rc, o hussein känt varandra ,och att nätverken runt dom, både äldre o yngre albaner samt araber, känner varandra, sen finns där vissa personliga konflikter o vendettor i denna smeten som gör de hela ännu mer rörigt, och viss inbördes tjafs o stridighetr har lämnat stora sprickor, folk i LAnddkrona ligger nu lågt, men hämnd och hat ligger o puttrar under ytan!
Citera
2019-11-11, 16:01
  #124
Medlem
ShadowStepzs avatar
Det var enligt en uppgift i en annan tråd en Modi Ajine som sköt RC, kan det stämma? Nu lär han ju inte kunna dömas för det då han själv blev skjuten men då jag kände båda två (även det andra offret från dubbelmordet i April (där Modi sköts) hade det varit intressant att veta om det stämde...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback