Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-09-21, 17:29
  #85
Medlem
KeyWarriors avatar
Estrella var ju endå bäst innan dom bytade till den jävla solros oljan! F*ck youuuuu.
Äter fan inte chips för att vara nyttig, va tänker dom med?.
Ska alla behöva drabbas för dessa hälso freaks aktörerna?.
Är jag häslosam tar jag min jävla kyckling, men vill jag äta chips så äter jag en god chips påse på fredagen lixom, skitsamma. Jävla ABSURT.

Ja jag tränar och äter nyttigt på dagarna, men ska chipsen drabbas för att man vill ha det en helg ?????. Skit grej alltså, Minska gärna tjurpisset i Red Bull då lixom, om det sk vara så jävla noga.

Blir fan sur, ska alla drabbas bara dom anser att för många överkonsumerar?, det är inte allas fel, personer som gör detta går bara över till något annat ju.

Fattar verkligen inte.


Så nu fick jag äntligen ut den frustationen.
__________________
Senast redigerad av KeyWarrior 2016-09-21 kl. 17:36.
Citera
2016-09-22, 02:36
  #86
Medlem
Olw har alltid varit ett skämt (förutom ostgågar)....man köper estrealla grill etc ....sen kryddar man själv med caynnepeppar....bli underbara chips....funkar även på olw ostbågar.
Citera
2018-02-06, 03:29
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeyWarrior
Körde alltid på olw innan när dom hade 300g chips, men nu har jag gått över till estrella igen sen dom bytade sin uppläggning, bara jag som stör mig på detta?

Nej jag stör mig också. Men jag stör mig ännu mer på skåningars efterblivna ”bytade”.
Citera
2018-02-06, 05:31
  #88
Medlem
Cajza1962s avatar
Mindre påsar och mindre innehåll men samma pris. Så besviken. 20spänn för 1 påse med luft
Citera
2022-08-10, 06:58
  #89
Medlem
Förstörde allt när dom började med solrosolja .. Förut kunde jag äta en 300g påse själv på ett par timmar .. man ville bara ha mer och mer och armen gick som en vev.. .. nu lägger man av, får avsmak och tycker det är äckligt efter 40 gram ..Köper dom små påsarna med grillchips från estrella .. dom har en bättre produktionslinje och mer motiverad arbetskraft.. Smakar tydligt av både lök och potatis ... men som sagt ,efter 40g har man fått nog
Citera
2022-08-10, 06:59
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajza1962
Mindre påsar och mindre innehåll men samma pris. Så besviken. 20spänn för 1 påse med luft
haha du köper inte så ofta ? kostar 28,50 nu
Citera
2022-08-10, 07:06
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Förstörde allt när dom började med solrosolja .. Förut kunde jag äta en 300g påse själv på ett par timmar .. man ville bara ha mer och mer och armen gick som en vev.. .. nu lägger man av, får avsmak och tycker det är äckligt efter 40 gram ..Köper dom små påsarna med grillchips från estrella .. dom har en bättre produktionslinje och mer motiverad arbetskraft.. Smakar tydligt av både lök och potatis ... men som sagt ,efter 40g har man fått nog
Nu kör de med palmolja igen så passa på och njut..
Citera
2022-08-10, 08:42
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Nu kör de med palmolja igen så passa på och njut..
estrella eller olw?
Citera
2022-08-10, 09:10
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Nu kör de med palmolja igen så passa på och njut..
vid bäst före märkningen ska det stå PO för palmolja ,eller SO för solrosolja
Citera
2022-08-10, 10:21
  #94
Medlem
Köpte OLW dill och gräslök friterade i palmolja nyss .. Öppnat påsen och hunnit äta en näve. Smakar väldigt bra ... Både konsistens och smak..
Förut va dom bara jobbiga .. upplevde som mjöliga och svåra att äta .. Smakade skit.
Solrosolja kan fara åt helvete.
Citera
2022-08-10, 21:42
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Köpte OLW dill och gräslök friterade i palmolja nyss .. Öppnat påsen och hunnit äta en näve. Smakar väldigt bra ... Både konsistens och smak..
Förut va dom bara jobbiga .. upplevde som mjöliga och svåra att äta .. Smakade skit.
Solrosolja kan fara åt helvete.

Det sitter i huvudet brorsan. Bara i huvet!
Citera
2022-08-10, 23:58
  #96
Medlem
jenniferruless avatar
Eldorados lättsaltade chips är godast och billigast! Och till detta cuba cola zero. MUMS.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback