Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-15, 21:28
  #1
Avstängd
Daftdarks avatar
sub 10

Sensate veckorna har det blivit mer norm än ovanligt att jag vaknar upp mitt i natten, alltid sovit så bra så bra, somnar snabbt som fan gör jag fortfarande. Sen blir det jobbigare.
Är det riktigt jävligt går jag upp och äter på natten.

Men morgonen är zombiemode deluxe. Jag går upp och trycker in något i käften oavsett vad jag tänkte dagen före. Har itne ens hunnit väcka smaksinnet utan bara känns så rätt att trycka in i käften. Hinner inte ens dricka, bara går till maten och trycker in

Alltid varit av åsikten att allt är vilja och att man kommer någonstans med piska och piska. Och har fortfarande åsikten och lyckas utomordentligt bra med att trycka ner fläsket.

När det gäller exakta siffror vet jag hur knivigt det är, hur övertygar jag er att jag är the real deal. 99% av alla där ute är idioter som tror att verkligt 15% är 10% o.s.v.
Men ta mig på mina ord mina söner!
Make a leap of faith.
Citera
2016-09-16, 19:45
  #2
Medlem
Tucanes avatar
Starkt jobbat man!

Bieffekterna är nåt vi får leva med, men jag personligen tycker det blir lättare med tiden:-) Vaknar om nätterna och drömmer om käk vissa kvällar. Kör dubbla dämpningssulor i dojorna, pga brist på fett i fotsulorna. Får se om det blir att köpa underställ till vintern. Tänker fan inte bli fet i vart fall!

Mvh Tucane
Citera
2016-09-16, 20:08
  #3
Avstängd
Daftdarks avatar
Har en stor motivation då det främst är prestandan jag är ute efter.
Cyklar och då är vikt kontra power extremt viktigt.

Om det bara var för fåfängan skulle det nog varit svårare
Citera
2016-09-16, 20:48
  #4
Medlem
Tucanes avatar
Ja man driver ju bättre överlag, ännu tydligare blir det när man laddat med käk:-) Aerodynamiken på cykel borde vara märkbar?

Skulle säga att det 50/50 mellan utseende och funktion för min del. Man får ett roligare bemötande, fler glada och sura miner i helhet. Blir att hitta nån ny kul fysisk sport snart, antingen klättra eller fightas för min del.
Citera
2016-09-16, 20:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
sub 10

Sensate veckorna har det blivit mer norm än ovanligt att jag vaknar upp mitt i natten, alltid sovit så bra så bra, somnar snabbt som fan gör jag fortfarande. Sen blir det jobbigare.
Är det riktigt jävligt går jag upp och äter på natten.

Men morgonen är zombiemode deluxe. Jag går upp och trycker in något i käften oavsett vad jag tänkte dagen före. Har itne ens hunnit väcka smaksinnet utan bara känns så rätt att trycka in i käften. Hinner inte ens dricka, bara går till maten och trycker in

Alltid varit av åsikten att allt är vilja och att man kommer någonstans med piska och piska. Och har fortfarande åsikten och lyckas utomordentligt bra med att trycka ner fläsket.

När det gäller exakta siffror vet jag hur knivigt det är, hur övertygar jag er att jag är the real deal. 99% av alla där ute är idioter som tror att verkligt 15% är 10% o.s.v.
Men ta mig på mina ord mina söner!
Make a leap of faith.


Hur mycket body fat ligger du på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback