Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-09-28, 14:07
  #37
Medlem
studentrolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Msevl
gaser i magen skulle säkert kunna blåsa upp 5 ballonger
Aha... ja i så fall så får du väl kontemplera sign. Krigzherren's inlägg nr. 35 ang. ev. "dyspepsi", och mitt eget nr. 36 ang. vad Jorge D. Fletchas skriver... gaser i magen är väl tecken på att bakterierna i tarmarna är i nå'n slags olag/obalans, och orsakerna till det är väl lika många som antalet diagnoser där "gaser i magen" finns med som ett symtom...IBS är ju ett vanligt namn, t.ex...
Citera
2016-09-28, 16:48
  #38
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Jag fick för ungefär 2 månader sen sluta med mina mirtazapintabletter pga att mitt en gång så tjocka fina hår föll av i drivor, det gör det fortfarande trots att jag slutat. Tar väl ett tag innan det återgår till det normala. Gick upp 20 kilo i snabb takt och blev kopiöst trött.

Alla prover tagna inget fel på mig, så nu återstår det att se om mitt hår kommer tillbaka. Mina kilon rasar nu iaf tyvärr, då jag var underviktig innan och gärna hade velat ha lite mer hull kvar. Men i mitt fall var tabletterna boven i dramat. Åt olika antidepressiva under ca 5 år, men det var först som jag började äta mirtazapin som håret föll av.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback