Citat:
Ursprungligen postat av
asamera
Ja, ja du verkar vara en fjantig person likaså. Du uttrycker dig inte korrekt. Jag diskuterar gärna med dig om detta ämne, fast då gäller följande. Hitta inte på egna saker som du själv kopplar ihop som jag inte ens har sagt. Då är det totalt meningslöst att diskutera med dig. Dessutom om du ska hålla på och fjanta dig utan att läsa det som står eller att försöka förlöjliga det som står är det heller ingen ide att vi diskuterar.
Diskussionen skulle gå framåt betydligt snabbare om du bara kunde svara på det jag frågar.
Citat:
Det visar bara att du inte kan ta en annan åsikt än din egen och det blir fruktansvärt banalt. Jag hade tidigare startat en tråd som tog upp att mannen söker variation medan kvinnan söker målinriktad kärlek. Där stod allt det som du nu efterfrågar. Lite märkligt att du inte läste det tidigare kan jag tycka. Det fanns där och var inte alls svårt att hitta.
Tycker du att det är märkligt att jag inte läst dina tidigare trådar? Vad fan menar du?
Citat:
Vet inte om jag ändå kan hitta det någonstans även om moderatorn har tagit bort det. Eller så kan vi göra såhär att du får börja med två referenser, dvs. böcker som tar upp ämnet. Jag delar dessa författares åsikter och då får du svart på vitt vad jag tycker. Hör av dig om du är intresserad.
Nej, jag är inte speciellt intresserad av att gå och låna böcker på biblioteket för att få reda på vad du tycker. Gäller det rena faktakällor kan det vara av intresse, men inte för rena åsikter. Jag vill veta vad DU tycker. Jag undrar varför du X Y för att Y Z. Om du inte tycker att det blir rättvist att säga att substituera med X=hatar, Y=kvinnor och Z=inte följer naturen, så får du mer än gärna modifiera detta till något som du tycker passar bättre.