Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-08, 19:37
  #217
Avstängd
v333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongokultur
Araber och turkar har mindre kukar än svenskar. Det är bevisat vetenskapligt.

Nej tyvärr har du fel.
Citera
2017-07-08, 19:39
  #218
Avstängd
v333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braves
Att önska sig något är en sak, att faktiskt välja livspartner efter kukstorleken är en helt annan.
Svenska tjejer trånar efter stora kukar och där har inte svenska män någon chans.
Citera
2017-07-08, 19:43
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Att svenska tjejer föredrar storkukade araber och andra utländska män är inget nyhet blir bara mer och mer vanligt. En småkukad vit svensk ung man är det inte mycket värde i längre för svenska tjejer. Varför stadga sig med en värdelös liten småkukad svensk när det finns attraktiva storkukade turkar?

Jag föredrar utländska män men det beror inte på att kukstorleken.
Vet gott om svenska tjejer som har svenska killar så uppenbarligen har svenska killar ett fortsatt högt värde, åtminstone i min stad.
Citera
2017-07-08, 19:44
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Nej tyvärr har du fel.
Man har gjort penismätningar världen över. Män i Irak/Iran har 13 cm i längd. Nordeuropeiska män har närmare 15 cm i längd. Tror du verkligen att alla dessa korta araber släpar omkring på stora kukar? I genomsnitt är allt proportionellt och kortvuxna män (araber) har mindre kukar än långa män (svenskar).
Citera
2017-07-08, 19:45
  #221
Avstängd
v333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag föredrar utländska män men det beror inte på att kukstorleken.
Vet gott om svenska tjejer som har svenska killar så uppenbarligen har svenska killar ett fortsatt högt värde, åtminstone i min stad.
Som vanligt pratar svenska tjejer om vad andra svenska tjejer tror eller vill ha. Sorgligt.
Citera
2017-07-08, 19:46
  #222
Avstängd
v333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongokultur
Man har gjort penismätningar världen över. Män i Irak/Iran har 13 cm i längd. Nordeuropeiska män har närmare 15 cm i längd. Tror du verkligen att alla dessa korta araber släpar omkring på stora kukar? I genomsnitt är allt proportionellt och kortvuxna män (araber) har mindre kukar än långa män (svenskar).
Tror nog mer på att du tog åt dig av att du har en liten penis och nu vill försvara dig...
Citera
2017-07-08, 19:47
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Som vanligt pratar svenska tjejer om vad andra svenska tjejer tror eller vill ha. Sorgligt.

Till skillnad från när du som svensk(?) kille pratar om vad svenska tjejer tror eller vill ha?
Har dubbelt medborgarskap om det blir mindre sorgligt av någon anledning.
Citera
2017-07-08, 19:50
  #224
Avstängd
v333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Till skillnad från när du som svensk(?) kille pratar om vad svenska tjejer tror eller vill ha?
Har dubbelt medborgarskap om det blir mindre sorgligt av någon anledning.
Sluta. Bara sluta blir bara så sorgligt att se dig försöka försvara dig mot något så uppenbart.
Citera
2017-07-08, 19:51
  #225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Tror nog mer på att du tog åt dig av att du har en liten penis och nu vill försvara dig...
Nej jag har en penis som är klart över genomsnittet.

Penislängden hos irakiska män i Bagdad är 12.7 cm. Studien är från 2017.

Inget som svenska män känner sig hotade av precis.

http://www.sciencedirect.com/science...90598X17300025
Citera
2018-01-29, 00:12
  #226
Medlem
Varför just Mellanöstern? Vill du leva med en dysfunktionell Terrorist på bidrag som tjafsar med Poliser så fort han får syn på en?


Trött på svenska män.. Låter som dessa killar snarare tröttnade på dig.
Citera
2018-09-05, 21:39
  #227
Medlem
Hanna.Viktoria....hur gick det, med förhållandet? Det har gått några år nu och ser att du inte är aktiv i tråden. Hoppas du inte följde tipsen på allvar. Flera av grabbarna ljuger och skrämmer.
1). Iranier är inte Araber, Iranier (Perser) är världens vackraste (t o m killarna ser bra ut) sen är de mjuka i åsikt o sätt. (Turkar, Armenier. Kurder ej araber, tror jag.
2). Libyern var mer jämställt än de flesta västländer, välutbildade.
3).Gå ut med honom, säg att han tar med sina vänner och deras tjejer, då märker du snabbt hur du får det. ( kanske ).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback