Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-12, 11:12
  #409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vilket land kommer Mikaela att flytta till nu? Hon sa ju att hon skulle lämna Sverige om hon förlorade. Kanske Danmark? Hon vill ju fortsätta sin boxningskarriär så gå galor i Danmark känns ju troligt. Hoppas hon kan komma tillbaka om några år!

Jag såg också matchen på hovet, jätte bra stämning, oj vad folk skrek, hade ont i öronen när jag kom hem. Var folk som skrek mot varandra på läkarna också. Svårt att förstå hur man som oberoende kan bli så engagerad men tyckte också att Klara kändes mer ödmjuk.

Tror dock att hon kommer förlora mot norskan senare.

Mikaela ska nog gå tillbaka till sin vanliga viktklass istället.


mikaela snackade väl i studion efter matchen att london var aktuellt där bodde hennes tränare också



klara tror jag tyvärr kommer bli sönderslagen av braeckhus om den matchen nu blir aktuell
2016-09-12, 19:24
  #410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4NT3R4
Det finns ingen chans i världen att Klara tar Mikaela, enda anledningen att hon tar matchen är pga av Mikaelas psykningar. Du tycker hon är dryg men det är såhär det funkar i kampsportsbranschen kolla på Mc Gregor tex kolla hans senaste match mot Nate och kolla vad som händer efter matchen!



No Doubt!

Har du en hatt att äta upp kanske?
2016-09-12, 19:46
  #411
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hon har ju suttit i fängelse för innehav av dopingmedel. Så förmodligen har hon använt skiten själv flera gånger under sin karriär. Hoppas hon lägger ner all idrott nu så vi slipper se fuskaren igen.

Så det finns inga bevis för att hon varit dopad?
2016-09-13, 04:54
  #412
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nb06
Har du en hatt att äta upp kanske?


Jag håller på och gnager på brättet fortfarande.
2016-09-15, 18:57
  #413
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Haha, du borde nog hålla dig till fotbollen...ingen större hemlighet att Svensson är fullkomligt överlägsen tekniskt, det enda Laurén har är sin fysik och sin attityd.

Haha, ordentligt patetiskt att gå in i en matchtråd ett dygn efter avgörandet och då våga sig på expertutlåtanden väl använd tid!

Med det sagt så var det dåligt tippat av mig, jag trodde väl att Klara skulle se ut som hon gjorde, men att Mikaela skulle ha mer att komma med. Glad för resultatet dock.
2016-09-15, 18:59
  #414
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Haha, ordentligt patetiskt att gå in i en matchtråd ett dygn efter avgörandet och då våga sig på expertutlåtanden väl använd tid!

Med det sagt så var det dåligt tippat av mig, jag trodde väl att Klara skulle se ut som hon gjorde, men att Mikaela skulle ha mer att komma med. Glad för resultatet dock.
Njae, ramlade över ditt inlägg av en slump...tänkte kolla upp vem som vann.

Jo, de flesta någorlunda objektiva betraktare är nog nöjda med utgången.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback