Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-01-01, 18:13
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Är tjej och urusel på teknik saker,tänkte välja melan Galaxy s8 & note,vilken är bäst?
Använder vara mobilen mest till att surfa,messeger,och det"vanliga".
Inte mkt foton heller,men tänkte på note iom att jag tycker ju större skärm desto bättre.
Kommer dock aldrig använda pennan el note funktionen.
Som sagt,är det värt köpa den enbart för att den är större??
Och är note 8 lika lätt att använda som samsung s5 jag har nu men som gått sönder?
Väldigt tacksam för svar!
Välj en s8...inte plus.
S8 är helt suverän med en massa nya finesser.
Citera
2018-01-03, 11:36
  #98
Medlem
Jag fick med ett Samsung gear vr till min s8 men råkade ta bort genvägen till Samsung Internet VR och lyckas inte hitta igen det någonstans. Någon som vet vars man kan hitta det på telefonen? Jag hittar den i programhanteraren så den finns på telefonen men ingenstans där jag kan starta den.
Citera
2018-01-09, 14:41
  #99
Medlem
Har en S8 och jag är säker på att telefonens skärm aktiverades varje gång jag lyfte på telefonen. Nu har den slutat göra så helt plötsligt, det är helt svart. Så nu måste jag trycka på knappar eller använda fingerprint funktionen. Är jag galen som fått för mig att S8 har en "lift wake up" eller finns det en sån? Om ja hur får man igång det igen?
Pratar inte om att trycka längst ner på skärmen eller göra rörelser framför kameran. Dom har alltid varit avstängda.
Googlat men inte hittat något..
Citera
2018-04-17, 09:00
  #100
Medlem
Carl Serungs avatar
Kan man på något sätt "stänga av" den där jävla Bixby? Ibland råkar man komma åt knappen och då är det något fruntimmer som gafflar om något ...
Citera
2018-04-19, 18:44
  #101
Medlem
Va, slamsung har ju använt OLED i över 8år nu i sina topp lurar, första galaxin var ju oled. Du får läsa på bättre min vän eller visste du inte att oled/amoled är samma grej då det bara är samsung som döpt om namnet
Citera
2019-10-14, 15:18
  #102
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kan man på något sätt "stänga av" den där jävla Bixby? Ibland råkar man komma åt knappen och då är det något fruntimmer som gafflar om något ...

Det skulle jag också vilja veta
blir tokig på Bixby
Citera
2019-10-14, 15:19
  #103
Medlem
Rebali179s avatar
Samtidigt så undrar man ifall S8 kan få Android 10
Citera
2019-12-11, 20:06
  #104
Medlem
Rebali179s avatar
Går det att roota om Mobilen och hur gör man det?
Citera
2020-10-06, 09:42
  #105
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kan man på något sätt "stänga av" den där jävla Bixby? Ibland råkar man komma åt knappen och då är det något fruntimmer som gafflar om något ...

Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Det skulle jag också vilja veta
blir tokig på Bixby
😄
Ha,ha,ha!
Jag blir också tokig på den fan!

Men av en annan anledning..

Min dåre till Bixby,funkar inte.

Det går inte att uppdatera,det funkar inte att skrika till henne heller...

Men å andra sidan så använde jag mest funktionen till att ringa upp och sätta alarm..
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback