Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-09, 18:33
  #1
Medlem
Jag har små bröst, men när jag sitter eller står upp finns det ändå nåt o ta i, men när jag ligger ner är jag nästan platt som en pannkaka. Är detta avtändande för er killar? Var ärliga.
Vill inte att min pojkvän ska ta på mina bröst när jag ligger ner för vill inte att han ska bli avtänd på mig.
Citera
2016-09-09, 18:36
  #2
Medlem
321js avatar
Nej
Citera
2016-09-09, 18:36
  #3
Medlem
Konnysalamis avatar
Ja det är riktigt avtändande snälla fixa dina bröst genast!

Citera
2016-09-09, 18:44
  #4
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Om en potentiell pojkvän blir avtänd på grund utav att du har små bröst så är det nog ingenting att ha kvar ändå.
Citera
2016-09-09, 18:45
  #5
Medlem
psflaxs avatar
TS, hur ser din kropp ut för övrigt?
Citera
2016-09-09, 18:47
  #6
Medlem
Europes avatar
1. Det är inte själva storleken som har betydelse för mig. Det finns trevliga små bröst och det finns trevliga stora bröst. Det handlar mer om form, hur de passar med resten av kroppen och inte minst bröstvårtorna, där bröstens verkliga "personlighet" sitter.

2. Jag gillar inte konstgjorda bröst. Visst, jag tycker även att en del äkta är mindre attraktiva, t.ex. extrema taxöron. Men åtminstone är risken att få det mindre om man nu har små bröst. Kort sagt, jag är i alla fall en anhängare av att kvinnor behåller sina små bröst.

3. Brösten är verkligen inte det avgörande för varken val av ONS eller partner. Enligt min mening borde kvinnor bra mycket mer oroa sig för sin intellektuella utveckling, moraliska förhållningssätt och pliktkänslor än om trivialare saker som brösten.
Citera
2016-09-09, 18:48
  #7
Medlem
Investera i ett par större bröst och med dagens teknik så går det att fixa så de inte ser "konstgjorda ut" varför någon vill det är en annan fråga. Jag tycker silikon är fint.

Finns gott om killar som tänder på små bröst och det finns ingen anledning för dig att dra dig till män som föraktar det.
Citera
2016-09-09, 18:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaie
Jag har små bröst, men när jag sitter eller står upp finns det ändå nåt o ta i, men när jag ligger ner är jag nästan platt som en pannkaka. Är detta avtändande för er killar? Var ärliga.
Vill inte att min pojkvän ska ta på mina bröst när jag ligger ner för vill inte att han ska bli avtänd på mig.

Stora bröst, små bröst och sällan är tjejer/kvinnor riktigt nöjda.Likadant med stora eller små bröstvårtor.
Din pojkvän har valt dej av någon anledning och med dej följde brösten med, njut och var glad över stunderna tillsammans istället för att oroa dej.
Tids nog så försvinner din oro. Och jag kan lova dej att det finns mycket mer att upptäcka ang en kvinnas kropp och sex än två bröst.
Citera
2016-09-09, 18:59
  #9
Medlem
retrospectives avatar
Det kanske är subjektivt, vad som är stort och litet, men tuttar sjunker ju inåt när ni ligger ner. Tämligen stora tuttar blir också i princip ett med den kroppsliga, horisontella konturen.

Och ja, folk tänder - och blir avtända - på olika saker.
Citera
2016-09-09, 19:00
  #10
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaie
Är detta avtändande för er killar? Var ärliga.
Vill inte att min pojkvän ska ta på mina bröst när jag ligger ner för vill inte att han ska bli avtänd på mig.
Jag älskar stora bröst, men man blir inte avtänd av små bröst. Din pojkvän blir det definitivt inte eftersom han är uppfylld av realtidssexfantasier där du spelar huvudrollen när han rör vid din hud.

Så låt honom röra vid dig, oroa dig inte och njut av hans beröring.
Citera
2016-09-09, 19:01
  #11
Medlem
falconer8s avatar
[quote=scaie|58429260]Jag har små bröst, men när jag sitter eller står upp finns det ändå nåt o ta i, men när jag ligger ner är jag nästan platt som en pannkaka. Är detta avtändande för er killar? Var ärliga.
Vill inte att min pojkvän ska ta på mina bröst när jag ligger ner för vill inte att








Jag har märkt att kvinnor med små bröst ofta har något annat snyggt/bra som t.e.x väldigt söt, fin rumpa, sexig, charmig, bra i sängen eller kanske rent av alltihopa. Dessutom är inte bröst så viktiga enligt mig och många killar, dom används mest under själva förspelet. Det finns många exempel på snygga & sexiga kända kvinnor med små bröst: Taylor Swift , många killar skulle säkert vilja ha sex med henne. Juliette Lewis är inte alls dum heller. Bara för att nämna några.
Citera
2016-09-09, 19:03
  #12
Medlem
Svårt att bedöma utan bild. Skulle säga det beror på hur vårtgården ser ut i förhållande samt hur runda de är.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback