Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-01-29, 06:13
  #25
Avstängd
Ica maxi har fräscht godis
Citera
2017-02-06, 14:31
  #26
Medlem
linkan1s avatar
Jag personligen köper aldrig godis i butik längre. Beställer allt online. Bäst kvalle och snabb leverans.
Hur gör ni andra?
Citera
2017-02-06, 19:34
  #27
Medlem
Ronilles avatar
Nej, gillar tjusningen med att gå och välja ut det godiset jag vill ha. För övrigt så har Hemmakväll bäst godis.
Citera
2017-02-07, 10:37
  #28
Medlem
Kan rekommendera 4gott om du bor i Göteborg. Personligen har jag endast varit i den som ligger vid Nordstan, och upplever att den håller väldigt hög kvalité. Dessutom finns ett utbud som är större än något annat ställe jag sett.
Citera
2017-02-14, 16:35
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TypeX
Kan rekommendera 4gott om du bor i Göteborg. Personligen har jag endast varit i den som ligger vid Nordstan, och upplever att den håller väldigt hög kvalité. Dessutom finns ett utbud som är större än något annat ställe jag sett.

Instämmer!
En av dom bättre lösviktsbutikerna i Götet.
Extremt stort sortiment med mycket ovanliga sorter och typ .. allt.
Gillar deras importsektion med läsk, godis etc..

Dock fuskar 4gott med Jelly Belly, river påsar som troligtvis går ut i datum o blandar hejvilt i sin lösviktsdel med jelly belly men förutom det är butiken alltid värd ett besök.
Citera
2017-02-14, 21:27
  #30
Medlem
godboys avatar
Nu är jag inte så förtjust i godis, men frugan kan tycka det är gott ibland. I alla fall så har vi sen evigheter tillbaka slutat köpa lösviktsgodis då folk låter ungar gå svina där samt att även många vuxna svinar. Vi köper påsförpackat. Ja det är dyrare per hekto, men då är det i a f fräscht från fabrik. Sen finns många sorter på påse inte i lösvikt.
Citera
2017-02-15, 06:13
  #31
Medlem
4-gott!
Färskt och gott
Citera
2017-02-19, 14:53
  #32
Medlem
trenbiffs avatar
Köp aldrig på Netto iallafall. Kändes seriöst som det var sten jag grävde i när jag tog ner skopan och de gällde alla deras sorter haha.

Färskast godis tycker jag Hemmakväll har och jävligt stort utbud.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback