Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-09-28, 21:49
  #25
Medlem
Indos avatar
Jag har haft två hundar (stora hundar,som krävde en hel del motion) och jag har knarkat sen 11års ålder,ja det är ju jättekul att vara ute o gå o busa med jycken när du e påverkad,men sen då? när du är avtänd? Då är det inte lika roligt längre, min pitbull jag hade Kom Jämt in i det rummet vi rökte hasch i, flera gånger visa vi honom ut eller bytte rum men han kom efter, Satt breve den som hade jointen, sen la den sig och sov StonerDOGZ
Citera
2016-09-29, 16:31
  #26
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jag har haft två hundar (stora hundar,som krävde en hel del motion) och jag har knarkat sen 11års ålder,ja det är ju jättekul att vara ute o gå o busa med jycken när du e påverkad,men sen då? när du är avtänd? Då är det inte lika roligt längre, min pitbull jag hade Kom Jämt in i det rummet vi rökte hasch i, flera gånger visa vi honom ut eller bytte rum men han kom efter, Satt breve den som hade jointen, sen la den sig och sov StonerDOGZ
nu har jag satt igång med knarkandet och kan konstatera att hunden tycks älska våra noddstunder ihop. jag känner att subutex har fört oss närmare varann.
Citera
2016-09-29, 16:58
  #27
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
nu har jag satt igång med knarkandet och kan konstatera att hunden tycks älska våra noddstunder ihop. jag känner att subutex har fört oss närmare varann.

Grattis då eller nått. Dock är det ju alltid bättre i teorin än vad det blir i verkligheten. Det kan aldrig leda till nått gott att droga samtidigt som man har hund det kommer säkert komma upp hunda orsaker på sikt där du definitivt hade varit en bättre matte utan droger & agerat bättre.
Citera
2016-09-30, 00:59
  #28
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
nu har jag satt igång med knarkandet och kan konstatera att hunden tycks älska våra noddstunder ihop. jag känner att subutex har fört oss närmare varann.
Visst är det mysigt att nodda med hunden i famnen,man för liksom över sitt fina mående till hunden
Men när du är absad sen så ta fan inte ut det på hunden, den har inte bett att få komma till dig,det är DU som bestämmt att den ska bo hos dig, så även om det kommer va jobbigt ibland,bit ihop

All lycka till er 2 !!
Citera
2016-09-30, 02:09
  #29
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Grattis då eller nått. Dock är det ju alltid bättre i teorin än vad det blir i verkligheten. Det kan aldrig leda till nått gott att droga samtidigt som man har hund det kommer säkert komma upp hunda orsaker på sikt där du definitivt hade varit en bättre matte utan droger & agerat bättre.
Jag brukar ta kraftigt
dissociativa när jag passar hundar som inte är mina. Ju vidrigare ägare desto vidrigare dos! Fungerar förvånansvärt bra och hundara gillar än så länge mina robotmoves, hålningar och skeva beteenden när vi är ute! supertrevligt att vara väck i hundrastgården!
Citera
2016-09-30, 14:31
  #30
Medlem
swe-vendors avatar
När jag körde på som värst intalade jag mig att jag blev en bättre matte på opiater. Kunde gå låååånga skogspromenader. Mer aktivitet. Men därimellan då man sitter i timmar o letar vener vet jag väl inte...
Men jag kände mig roligare mer initiativrik och jag tror inte min hund tagit skada. Men visst märker dem av den förändrade sinnesstämmningen.
Citera
2016-09-30, 14:35
  #31
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
nu har jag satt igång med knarkandet och kan konstatera att hunden tycks älska våra noddstunder ihop. jag känner att subutex har fört oss närmare varann.
Mysigt är också att ta med hunden till skogs. Om du är som jag och blir sjukligt aktiv på opiater kommer hunden älska att vara i skogen i timmar. Lägg spår osv. Allt är ju kul. Så kan du nodda med godare samvete sen när du vet att du aktiverat din hund flera timmar..
Citera
2016-09-30, 18:23
  #32
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Mysigt är också att ta med hunden till skogs. Om du är som jag och blir sjukligt aktiv på opiater kommer hunden älska att vara i skogen i timmar. Lägg spår osv. Allt är ju kul. Så kan du nodda med godare samvete sen när du vet att du aktiverat din hund flera timmar..

ja aktivering är inga problem, hunden behöver snarare noddstunderna för att inte bli helt överstimulerad. hon sover och vilar nog mindre än valpar bör göra. men visst nlir det mysigare till skogs på opiater
Citera
2016-10-01, 10:30
  #33
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Jag brukar ta kraftigt
dissociativa när jag passar hundar som inte är mina. Ju vidrigare ägare desto vidrigare dos! Fungerar förvånansvärt bra och hundara gillar än så länge mina robotmoves, hålningar och skeva beteenden när vi är ute! supertrevligt att vara väck i hundrastgården!

Jo men då är det ju inte dina hundar, du bara passar dom, stor skillnad. & vad menar du med vidrigare ägare, vidrigare dos??
Citera
2017-06-16, 09:04
  #34
Avstängd
har ingen hund men min tjej har och jag är där en del, när jag käkat TD så brukar hennes hund alltid komma och lägga sig hos mig, det gör den aldrig annars så antar att jag blir trevligare och mysigare hehe
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback