Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-12-08, 07:05
  #1
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.sr.se/cgi-bin/vastmanland...artikel=749781

Ngn golbög som kan tänka sig att anta erbjudandet. personligen skulle jag inte ha några som hellst problem med att ange ngn okänd person för 1500 pix. Om det vore en polare däremot sp vette faan. Hur resonerar ni?
Citera
2005-12-08, 07:33
  #2
Avstängd
cruelsteins avatar
Det vore dagens clou att få betalt för att sätta dit en klottervandal!

Dessa lågpresterande finniga okyssta barnungarna skall man sätta åt med hjälp av alla medel. Jag hoppas näste laserman skjuter klottrare......
Citera
2005-12-08, 09:06
  #3
Medlem
The Fugazis avatar
Tröttsam du är cruelstein. Det finns en anledning till att såna som ni aldrig kommer få chansen att casha in de där 15 tusen. För övrigt är 15k en ganska liten summa i jämförelse med vad du lär få utstå senare..
Citera
2005-12-08, 09:11
  #4
Medlem
Lassemans avatar
Utan problem. Skulle jag se nån skulle jag ringa på en gång utan att tveka.
Citera
2005-12-08, 09:20
  #5
Avstängd
cruelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Fugazi
Tröttsam du är cruelstein. Det finns en anledning till att såna som ni aldrig kommer få chansen att casha in de där 15 tusen. För övrigt är 15k en ganska liten summa i jämförelse med vad du lär få utstå senare..

Och den anledningen är...?
Citera
2005-12-08, 09:32
  #6
Medlem
The*mans avatar
Klart jag skulle göra det 15k lätt.. Hade gjort det gratis med.
Citera
2005-12-08, 10:15
  #7
Medlem
InkoPinkos avatar
Även jag och de flesta andra samhällsbärande individer hade gjort det gratis.

Belöningen är nog mest till för att locka klottrarnas kamrater. 15000 är inte en föraktlig summa för en underårig, lågutbildad snorunge utan några större framtidsutsikter...
Citera
2005-12-08, 10:42
  #8
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
15000 är inte en föraktlig summa för en underårig, lågutbildad snorunge utan några större framtidsutsikter...
Dagens garv!
Citera
2005-12-08, 12:42
  #9
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Och den anledningen är...?

Att ni har ganska svårt att fixa gångbara bevis som kan binda en kille till allt / mycket av det han gjort.

Självklart KAN man sumpa sin polare för 15000 kr, inte så svårt att tipsa om vem som har blackbooks, skisser, du kanske har live-kort på han o.sv o.sv.
Den som gör det bör däremot utstå satans piskprygel, då är man ett as. Lycka till Kungsör!, känns mest som de hetsar lite för att skrämma folk som målar.

Citat:
15000 är inte en föraktlig summa för en underårig, lågutbildad snorunge utan några större framtidsutsikter...
Iofs, några kids kanske torskar. Antagligen i den åldern att föräldrarna fortfarande får betala..
Citera
2005-12-08, 15:19
  #10
Medlem
memorexoneces avatar
Undrar om man får 15000kr även om man anger någon som blir dömd till 1200 i böter och 2000 i saneringskostnader.
Isf. är det en ok inkomstkälla för vänner som inte har någonting bättre för sig och inte har någonting emot lite text i belastningsregistret.
Citera
2005-12-08, 15:40
  #11
Medlem
Haha, det beror ju på vad där är för folk. Om det vore en polare nix. Om det vore en jag inte gilla ja tack
Citera
2005-12-08, 15:48
  #12
Medlem
tollds avatar
Det låter på vissa (kanske främst trådskaparen) som att det vore tveksamt att ange en polare för 15 lax. Tveksamt? Wow vilken vänskap. Hoppas att jag inte har några så sneaky polare, det tror jag verkligen inte.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback