Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-10-07, 00:01
  #37
Medlem
Bra att Erik inte är kvar! Vilken latmask och jobbig människa! Tror att Colting tyckte det var skönt för det kan inte vara roligt att pusha på någon som hela tiden kommer med undanflykter och beter sig som en trotsig 5 åring! Dalmasen är skönast tycker jag! Tror inte det blir nåt problem för någon av dom som är kvar! Rätt okej program ändå
Citera
2016-10-07, 00:12
  #38
Medlem
Ändå lite sorgligt att han stack tycker jag. Hoppas frugan fortsätter driva på därhemma.

Håller med om att Erik vara jobbig med sin taskiga attityd, men jag tyckte det vände förra gången och det hade varit roligt att få se transformationen.

Jag gillar också programmet, ger mersmak.
Citera
2016-10-07, 20:47
  #39
Medlem
I senaste programmet kom det fram att de skulle köra triathlon i algarve. Borde man inte kunna hitta någon resultatlista för hur det gick?

Här kanske man kan hitta något? Jag lyckades inte dock.
http://www.algarvetriathlons.com/
Citera
2016-10-09, 04:30
  #40
Medlem
Underhållande programupplägg!
Skönt att supertönten/jättebäbisen insåg att han är ett värdelöst jävla fetto, och gav upp. Manligt.
Ska bli skönt att slippa se den muppen i de två resterande programmen, otroligt skönt.
Dom andra deltagarna borde fostrat honom med lite gammalt hederligt kompanistryk. Tvi
Fattar inte hur hans fru kan välja att stanna hos möget, det blir ju som att ha ett extra barn, fult fläskigt barn som jag vill misshandla!!
Citera
2016-10-10, 10:08
  #41
Medlem
jockelfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
I senaste programmet kom det fram att de skulle köra triathlon i algarve. Borde man inte kunna hitta någon resultatlista för hur det gick?

Här kanske man kan hitta något? Jag lyckades inte dock.
http://www.algarvetriathlons.com/

Spoiler; här är resultatlistan från tävlingen: http://www.algarvetriathlons.com/wp-...CALAO-MASC.pdf
Citera
2016-10-10, 10:23
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Med 1 månad kvar till att genomföra ett triathlon så är det bara 2 som har chans att lyckas.
För visst var det olympisk distans det gällde?
Att simma 1500m, 3-4 klarar det.
Cykla 40km fixar alla trots att det tar tid.
Men 10km löpning kommer inte mer än max 2 av dom att klara, ffa efter att ha gjort allt det andra.
Programmet lider av att många har så svårt med motivation och faktiskt inte verkar träna nämnvärt på egen hand.
I det senaste programmet (6/10) får vi ju veta att åtminstone 3 klarar distanserna, kör han med långt hår bröstsim så klarar han nog också simningen. Dock är det ju skillnad på bassäng och hav samt att vi inte vet hur lång tid det var mellan varje moment.
Citera
2016-10-25, 18:13
  #43
Medlem
det var inte mycket karl i erik.. när han inte vågade hoppa i poolen för att vattnet är för kallt då kan det ju inte vara mycket till man. det var ju inte en iscak han skulle bada i direkt.. hade ju minsta barnunge hoppat i direkt
Citera
2017-04-27, 00:01
  #44
Medlem
Pappersvargens avatar
Blir det någon ytterligare säsong tro?
Citera
2021-10-15, 13:16
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Blir det någon ytterligare säsong tro?

4,5 senare tror jag inte det.

Har vi nå instagram på dessa herrar och vad gör de idag?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback