Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-08, 14:17
  #1
Medlem
Ålder: 36
Vikt : 78
Längd: 181
Underhudsfett runt 25+% (ett tag sen jag kollade men underhudsfett o dallringvarning..)

Diet: främst ris kyckling grönsaker nötter 5ggr/dag


Träning: 5 dagar i veckan styrke, Uppvärmning (löpband) på 15-30 min varje gång precis före lyftning.
Kör cirka 60-120 min med kontinuerlig ökning på fria vikter oftast

Kur:

Test Enan (Bayer-Tyskland) ;
mån:250/1ml ,ons 250/1ml(front), sedan 250/1 ml e5d : 15v

Dbol (March/Body Research-Thailand) ;
30mg/dag i 30 dagar (sedan vila en månad fr dbol o se hur det känns o ser ut-men helst 30 on och 30 off...)

Pct: Nolva (Tamoxifen) (Teva-Israel)
20mg/dag i 30 dagar EFTER avslutad kur.(Kan ändras vid misstankar/känningar)

------------------------------------------------------------------
Inget är skrivet i sten och ich kan mycket väl ändra på ovanstående vid ev känningar eller problem som kan dyka upp.

Anledningen till detta ämne är främst för mig själv.
Har kurat tidigare men känner mig som novis varje gång.
Jag tar gärna emot tips på ändringar eller förslag till ändringar iallafall.


EDIT:
SÅG NU ATT DETTA SKA VARA UNDER KURRAPPORTER.
MOD FÅR GÄRNA ORDNA DET ÅT MIG
__________________
Senast redigerad av BiraNapoli 2016-09-08 kl. 14:22.
Citera
2016-09-08, 19:28
  #2
Medlem
Rekomenderar Clomids mycket effektivare! Eventuell efterkur på Hcg kan vara vettigt då det tar ett tag innan nivåerna kommer tillbaka!
Annars kan du ju äta Arimidex varje dag under kuren mot bitchtits. Men Arimidex är för lyxkurare!

Hcg under kur kan du okså köra kolla lite i forumet hur du gör!

Om du inte vill spendera så mycket pengar så kör som du gör men livskvalite kan va bättre än pris!
__________________
Senast redigerad av Mooning 2016-09-08 kl. 19:44.
Citera
2016-09-08, 20:11
  #3
Medlem
Hur många cycles dbol on and off hade du tänkt köra under hela kuren?

Kommer följa!
Citera
2016-09-09, 03:26
  #4
Medlem
Hur länge sen kurade du sist?
__________________
Senast redigerad av Mista.mista 2016-09-09 kl. 03:33.
Citera
2016-09-09, 03:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooning
Rekomenderar Clomids mycket effektivare! Eventuell efterkur på Hcg kan vara vettigt då det tar ett tag innan nivåerna kommer tillbaka!
Annars kan du ju äta Arimidex varje dag under kuren mot bitchtits. Men Arimidex är för lyxkurare!

Hcg under kur kan du okså köra kolla lite i forumet hur du gör!

Om du inte vill spendera så mycket pengar så kör som du gör men livskvalite kan va bättre än pris!

Har läst på för att ta mig hit. Känner att jag har en hel del kvar att lära om aas, men är nöjd med detta upplägg.


Citat:
Ursprungligen postat av getshredded92
Hur många cycles dbol on and off hade du tänkt köra under hela kuren?

Det kommer jag avgöra efter första dbol cyclen, när jag ser/saknar resultat i spegeln. Max två (antagl en on en off)

Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
Hur länge sen kurade du sist?
Cirka 5 år sen, har fortsatt träna men ej kurat.
Citera
2016-09-09, 05:58
  #6
Medlem
UPDATE;
FÖRSTA VECKAN:

Mån- Test 1 ml.
Ons - Test 1 ml.
Fre - Dbol 3×10 mg
Lör - Dbol 3×10 mg
Sön - Dbol 3×10 mg



(Planen var att fronta med 2 ml testo måndag men fick det förklarat för mig att bättre ta andra på onsdagen)
Hursom så blev det så nu och jag är exalterad inför alla positiva som negativa erfarenheter jag kommer lära mig.
Tränar o äter som vanligt än så länge.
/
Citera
2016-09-09, 08:01
  #7
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiraNapoli
Ålder: 36
Vikt : 78
Längd: 181
Underhudsfett runt 25+% (ett tag sen jag kollade men underhudsfett o dallringvarning..)

Diet: främst ris kyckling grönsaker nötter 5ggr/dag


Träning: 5 dagar i veckan styrke, Uppvärmning (löpband) på 15-30 min varje gång precis före lyftning.
Kör cirka 60-120 min med kontinuerlig ökning på fria vikter oftast

Kur:

Test Enan (Bayer-Tyskland) ;
mån:250/1ml ,ons 250/1ml(front), sedan 250/1 ml e5d : 15v

Dbol (March/Body Research-Thailand) ;
30mg/dag i 30 dagar (sedan vila en månad fr dbol o se hur det känns o ser ut-men helst 30 on och 30 off...)

Pct: Nolva (Tamoxifen) (Teva-Israel)
20mg/dag i 30 dagar EFTER avslutad kur.(Kan ändras vid misstankar/känningar)

------------------------------------------------------------------
Inget är skrivet i sten och ich kan mycket väl ändra på ovanstående vid ev känningar eller problem som kan dyka upp.

Anledningen till detta ämne är främst för mig själv.
Har kurat tidigare men känner mig som novis varje gång.
Jag tar gärna emot tips på ändringar eller förslag till ändringar iallafall.


EDIT:
SÅG NU ATT DETTA SKA VARA UNDER KURRAPPORTER.
MOD FÅR GÄRNA ORDNA DET ÅT MIG

Du verkar ruskigt otränad för att ha kurat tidigare, du väger mindre än din längd om du tar bort ettan men har ändå mycket fett på kroppen. Hur länge har du tränat egentligen? Hur ser dina styrkestats ut? Hur många kcal ligger du på ungefär på en dag? Definierar du yoghurt-jordgubbarna som nötter och dränker kycklingen i kebabsås tro? Ger du upp ett set när det börjar svida i musklerna?
Är lite jobbig nu men känner att du har en del att hämta bara du lär dig träna och äta rätt.
Citera
2016-09-09, 12:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Du verkar ruskigt otränad för att ha kurat tidigare, du väger mindre än din längd om du tar bort ettan men har ändå mycket fett på kroppen. Hur länge har du tränat egentligen? Hur ser dina styrkestats ut? Hur många kcal ligger du på ungefär på en dag? Definierar du yoghurt-jordgubbarna som nötter och dränker kycklingen i kebabsås tro? Ger du upp ett set när det börjar svida i musklerna?
Är lite jobbig nu men känner att du har en del att hämta bara du lär dig träna och äta rätt.

"Är lite jobbig nu men känner att du har en del att hämta bara du lär dig träna och äta rätt."

Ja du verkar vara en jävligt jobbig individ.
Har en hel del kvar att lära mig, (som jag skrivit!!) men du kan vara hjälpsam utan sarkasmen din spinkiga pillesnopp.

Har kommit tillbaka från vila efter skada och när det gäller kcal så har jag ingen aning ärligt talat.
Allt jag kan om kost, träning och aas har jag läst till mig och du får gärna ge spec råd om kost ist för att bete dig som en...(svärord)
Citera
2016-09-10, 12:44
  #9
Medlem
tj.s avatar
Dopning och dopningspreparat --> Kurrapporter
/Moderator
Citera
2016-09-11, 03:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Dopning och dopningspreparat --> Kurrapporter
/Moderator
Citera
2016-09-11, 08:36
  #11
Medlem
JillisLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiraNapoli
"Är lite jobbig nu men känner att du har en del att hämta bara du lär dig träna och äta rätt."

Ja du verkar vara en jävligt jobbig individ.
Har en hel del kvar att lära mig, (som jag skrivit!!) men du kan vara hjälpsam utan sarkasmen din spinkiga pillesnopp.

En till Roidbert som ska leka med sitt endokrina system utan att ens ha lyft en hantel i hela sitt liv. Varför avlas så dumma människor i detta land?
Citera
2016-09-11, 09:31
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JillisLtöntOchFjant
En till Roidbert som ska leka med sitt endokrina system utan att ens ha lyft en hantel i hela sitt liv. Varför avlas så dumma människor i detta land?

Annars skulle du inte kunna bevisa din överlägsenhet?
Vad är en hantel förresten?

Citat:
Ursprungligen postat av BiraNapoli
Ja du verkar vara en jävligt jobbig individ.
Har en hel del kvar att lära mig, (som jag skrivit!!) men du kan vara hjälpsam utan sarkasmen din spinkiga pillesnopp.

Har kommit tillbaka från vila efter skada och när det gäller kcal så har jag ingen aning ärligt talat.
Allt jag kan om kost, träning och aas har jag läst till mig och du får gärna ge spec råd om kost ist för att bete dig som en...(svärord)
__________________
Senast redigerad av BiraNapoli 2016-09-11 kl. 09:50.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback