Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-07, 22:53
  #1
Medlem
Comedy central roast, diskussion om aktuella roasts och kommande?
Den senaste är med Rob Lowe, ett tacksamt objekt och har god humor.

Men vad i helvete gjorde Ann Coulter där? hon såg ju inte ut att ha kul det är 2016 nu borde inte de veta vad som skulle komma?

Hur väljs roastarna ut? Känns ju helt random

Jävligt kul med Jimmy Carr dock, han är ju perfekt för roasts!

Lowe roasten är en utav de bästa hittils

Vem skulle ni vilja se bli roastad? vilka skulle vara med?
Citera
2016-09-07, 23:03
  #2
Medlem
Jag gnuggade händerna sadistiskt när jag såg att Carr skulle vara med, och han levererade.

Men jag tycker att Loweroastens höjdpunkt var när Glaser kallade Jewel för Traylor Swift, ansyftande på trailer park trash. Så elakt, så sant.
Citera
2016-09-08, 00:13
  #3
Medlem
Captinheros avatar
Helt ok roast,(Rob lowe) tycker nog Pamela andersson och Charlie sheens är 2 av de bästa.

Roast om Ozzy osbourne skulle vara grym

Eller Kanske Jim carrey typ. Roast om Adam Sandler( man man förbjuder kevin james ron schnieder och c kompisarna att komma) En roast om Seth mac Farlene skulle jag också vilja se
__________________
Senast redigerad av Captinhero 2016-09-08 kl. 00:15.
Citera
2016-09-08, 14:02
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Helt ok roast,(Rob lowe) tycker nog Pamela andersson och Charlie sheens är 2 av de bästa.

Roast om Ozzy osbourne skulle vara grym

Eller Kanske Jim carrey typ. Roast om Adam Sandler( man man förbjuder kevin james ron schnieder och c kompisarna att komma) En roast om Seth mac Farlene skulle jag också vilja se

Kevin James kan ju få vara med, finns ju mycket att skämta om han

Tom Cruise är väl drömmen, skogstokig men gör ju sjyssta filmer, men undrar om han kan ta det...
Citera
2016-09-08, 14:03
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lepaca
Jag gnuggade händerna sadistiskt när jag såg att Carr skulle vara med, och han levererade.

Men jag tycker att Loweroastens höjdpunkt var när Glaser kallade Jewel för Traylor Swift, ansyftande på trailer park trash. Så elakt, så sant.

Prince grejen var ju sjysst oxå

varje gång de zoomade in på Coulter såg hon ju helt lobotomerad ut, vad gjorde hon där?

Tony Nichcliffe snackar om det på senaste rogan podcasten, hon strök alla skämt de skrev åt henne
Citera
2016-09-08, 14:04
  #6
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WladCorn
Kevin James kan ju få vara med, finns ju mycket att skämta om han

Tom Cruise är väl drömmen, skogstokig men gör ju sjyssta filmer, men undrar om han kan ta det...

Ja att skämta om, men han/de är ju inte så roliga.

Annan guldgruva är ju kohn travolta eller mel Gibson kanske Lindsay Lohan
Citera
2018-07-30, 21:30
  #7
Medlem
Captinheros avatar
Kom tydligen ut roast of Bruce Willis igår

Såg den precis. Helt ok

Bland roaster var Edward Norton Martha stewart Jeff Ross Dennis roddman och Cybill shepherd

Tycker de bör göra en om Arnold och Sylvester också.
Citera
2018-07-30, 22:18
  #8
Avstängd
creepingdeaths avatar
tack för tipset, ska kika på den där bruce willis roastas!
Citera
2019-09-19, 18:02
  #9
Medlem
Basspyess avatar
Bump! Alec Baldwin roast är ute!

Givetvis såg man fram emot en sådan legend!

Mina två kvicka om den:



Utöver det kändes det mesta ganska oentusiastiskt och ointressant. Men det blir väl så när man har en drös okända på panelen.

9 personer+host (-Baldwin) kände jag igen 6,varav två av dem endast från andra roasts.


De behöver få ett grepp om konceptet för på senare roasts har dom kommit in i någon mall som inte funkar.

Hosten var bra, kvicka bra skämt.



Var är Jimmy carr? Han skulle vara en dröm host för han har ju bara kvicka salvor
Citera
2019-09-19, 18:12
  #10
Medlem
Basspyess avatar
Kan tillägga att jag avskyr de som avslutar med att tacka och berätta vilken inspiration roasteen är..

Jag älskar de som börjar som ett tack och sen bakar in ett riktigt vidrigt skämt i alltihop.
SÅ ska man avsluta en roast, inte helt touchy feely.

Exempelvis niki glaser och den svarta killen under Alec Baldwins roast
Citera
2019-09-21, 14:53
  #11
Medlem
Bylwes avatar
Fan va jag saknar Greg Giraldo!
Det finns ingen som riktigt fyller hans skor, tycker jag.
Flava flav-roasten:
"I love the crown, you look like King Lear trapped in a forest fire....You are one BLACK motherfucker. You're like a skeleton wrapped in electrical tape."
Citera
2019-09-22, 15:04
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basspyes
Bump! Alec Baldwin roast är ute!

Givetvis såg man fram emot en sådan legend!

Mina två kvicka om den:



Utöver det kändes det mesta ganska oentusiastiskt och ointressant. Men det blir väl så när man har en drös okända på panelen.

9 personer+host (-Baldwin) kände jag igen 6,varav två av dem endast från andra roasts.


De behöver få ett grepp om konceptet för på senare roasts har dom kommit in i någon mall som inte funkar.

Hosten var bra, kvicka bra skämt.



Var är Jimmy carr? Han skulle vara en dröm host för han har ju bara kvicka salvor


Jag håller med om det mesta. De två senaste (Willis och Baldwin) var väldigt mjäkiga. Lowe-roasten minns jag som bra, Ann Coulter var ju ett underbart jävla trainwreck (även om jag kan tycka att det är rätt taskigt att ta in en vidrig idiot utan någon som helst känsla för humor som ingen annan i panelen tycker om).

Jag tycker att de dels inte skulle klippa så mycket som de gör, och ha färre roastare som får snacka längre, så att alla hinner säga nåt om alla. Och det räcker med att ha med en superkänd person som då gärna får vara en gammal vän, resten ska vara riktiga komiker så att det blir lite mindre myspys.

Och Kaitlyn Jenner var ju värdelös. Knappt några skämt, och sen billiga poänger om transpersoners rättigheter. Jag har inget mot PK-tönterier, men det finns en tid och en plats, och en roast är aldrig en plats för att visa vilken god jävla människa man är. Att sen Jenner också är en konservativ jävla hycklare gör ju det hela ännu mer malplacerat och lite osmakligt i min mening.

Glaser var klart bäst. Tyckte Ross var sämre än han brukar vara.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback