Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-09-13, 05:59
  #25
Medlem
MaryGoores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Helst 3.

Helst en trea, eller helst 3 siffror?
Citera
2016-09-13, 17:15
  #26
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryGoore
Helst en trea, eller helst 3 siffror?
Hest 4 siffror, alla ska vara 3r.


On topic: Att hålla kvar vid en tag som någon annan kör är helt gångbart om du är bättre/kör mer än denne och/eller var först med att köra tagen.

Är det inte så bör man byta, eller hitta något eget från början helst. Det går dock inte att ha koll på allt och alla, finns nästan alltid någon någonstans knäckt samma bokstavskombo som du.
Namn som tillhör legender världen över och namn som tillhör stora namn som kör eller har kört mycket i Sverige/övriga Skandinavien är vettigt att undvika om man vill vara lite egen ändå.
Vad någon med ett instagramkonto kör i Sydamerika är inte lika intressant dock.
Citera
2017-06-23, 13:05
  #27
Avstängd
moluskens avatar
Bryr mig knappt om det är utanför min egen stad/ort och knappast om det är ett annat land. Det finns liksom inte så många 3-4 bokstävers kombinationer att man kan undvika att "bajta" nån, bara man inte kör på samma "scen"...
Citera
2017-06-28, 11:30
  #28
Avstängd
Tumregeln för mig är att den som skrivit längst/ är aktivast tar tagen. Men om ni inte bor i samma land så är det bara att köra, så globaliserad är inte graff scenen!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback