Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-19, 17:36
  #145
Medlem
- Dricker väldigt mycket läsk, gärna Fanta, Dr Pepper, Cola och Monster
- Äter hamburgare och strips säkert minst 10 gånger i månaden, även mycket annat halvfabrikat.
- Försöker förbättra mig på denna punkt, men chipssmulor i sängen och på mattor förekommer lite väl ofta
- Ibland är jag för trött för att gå till toan när jag sover, så då tömmer man blåsan i en petflaska istället, haha
- Drar ofta ett gram tjack i veckan, nice som fan!
Citera
2016-12-19, 17:47
  #146
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
På vilket sätt är det WT att gilla öl?

Vissa hinkar i sig. De köper flak av det billigaste & hinkar. Det är kanske det stuket. Det kan jag tycka är dräggigt & WT.
Citera
2016-12-19, 17:51
  #147
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
- Ibland är jag för trött för att gå till toan när jag sover, så då tömmer man blåsan i en petflaska istället, haha

Har du långt till toan eller vad är det frågan om? Ofta hade man väl potta förr då toan var ett utedass. Det du sysslar med är jävligt dräggigt.
Citera
2016-12-19, 20:44
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Har du långt till toan eller vad är det frågan om? Ofta hade man väl potta förr då toan var ett utedass. Det du sysslar med är jävligt dräggigt.

Haha, nej inte så värst. 10 meter kanske. Nu sover jag ensam, om jag hade sovit tillsammans med någon annan hade jag inte gjort det men nu är det whatever. Ser ingen anledning att inte göra det.
Citera
2017-01-07, 19:55
  #149
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Hur är det möjligt att jag missat denna tråd?! Kanhända blir jag själv förskräckt men det är väl bara att ta tjuren i hornen och ja...lista mina egna "WT-drag".

- Arbetslös.
- Dricker för mycket, även om jag skurit ned på det, och har inte vett att skämmas för att vara full ute bland folk alldeles för tidigt en vardag.
- Kan inte planera så att bidraget skall räcka hela månaden vilket leder till att jag alltid till och från går utan mat. "I can go three days without food" Frank Gallagher (Shameless).
- Tatuerad.
- Suttit en sväng i fängelse.
- Ser inget problem med att gå ut i "trackpants" bland folk.
- Snusar. Då jag dricker röker jag också.
- Vaknat för ofta i fyllecell.
- Dos då tillfälle ges.
- Haft skabb och vägglöss
- Snattat alkohol och mat (främst alkohol då) när jag inte haft pengar. En ovana jag så gott som lagt bakom ryggen.

MEN jag lovar att jag har en massa sidor som inte alls klassas som WT.
Citera
2017-01-09, 15:56
  #150
Medlem
schiklgrubers avatar
-Har alltid haft schäfer
-Dricker hellre skitöl på skitställen än nån trevlig drink på nån hypad nattklubb
-Har ett helt vanligt svenskt namn som min moder av någon anledning fick för sig att amerikanisera till helvetet (man ska inte skaffa barn när man är 20 och ultra-WT)
-Gillar rock, typ Guns N' Roses, AC/DC etcetc
Citera
2017-01-09, 16:10
  #151
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
- Dricker väldigt mycket läsk, gärna Fanta, Dr Pepper, Cola och Monster
- Äter hamburgare och strips säkert minst 10 gånger i månaden, även mycket annat halvfabrikat.
- Försöker förbättra mig på denna punkt, men chipssmulor i sängen och på mattor förekommer lite väl ofta
- Ibland är jag för trött för att gå till toan när jag sover, så då tömmer man blåsan i en petflaska istället, haha
- Drar ofta ett gram tjack i veckan, nice som fan!

Vetifan om det där är WT, låter bara helt sjukt. Kan ju knappast vara mer trevligt att tömma och göra sig av med den nedkissade PET-flaskan om man jämför med att gå upp för att gå på toan ist?

Skulle platsa in i tråden för konstiga ungkarlsbeteenden!
Citera
2017-01-09, 16:16
  #152
Medlem
Grankulas avatar
-Brukar spotta väldigt mycket
-snyte rmig genom att hålla för ena näsborren och blåser ut hårt ( när jag är ute )

Vet inte varför. Men det är typ nå tix jag har att jag måste harkla upp massa slem och spotta när jag är ute och går. Sen har jag aldrig papper med mig när jag är ute och går. Så då blir det WT snytningen
Citera
2017-02-08, 22:46
  #153
Medlem
Dricker mycket läsk, talar ofta snabbt och slarvigt, går ofta runt i Adidas/Nike dress, gillar pizza (vem gör inte det) kollar mycket Netflix, lyssnar på Ultima Thule, har halvkassa betyg, saknar till viss del kulturellt intresse tex. går aldrig på teater/konstmuseum och är lat och ligger hemma på kökssoffan.
Citera
2017-06-04, 20:02
  #154
Medlem
Jag har fått permanenta märken på diskbänken efter att ha låtit en soppåse stå där i tre dygn innan jag orkade slänga den.
Citera
2017-06-04, 20:07
  #155
Medlem
P-stavs avatar
Gillar mysbrallor, annars inget.
Citera
2017-06-04, 20:08
  #156
Medlem
MoaLjungs avatar
Jag är tydligen WT för att jag brukar ha tights, jag visste det inte tills en mycket sympatisk flashbackare berättade det för mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback