Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-04-04, 17:42
  #25
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Ser man på årsredovisningen för 2015 så är omsättningen blygsamma 589000 kr. Det är oförenligt med telefonförsäljare och en adress mitt i Stockholm.

2.4 miljoner i förlust 2016 , det går bra nu.
Citera
2018-04-05, 21:12
  #26
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikrochip
Jag åkte utomlands och tog ut pengar i en bankomat , som drog beloppet 2 ggr fast från en helt annan maskin, och detta larmade ProtectMe mig om via ett SMS, kollade upp det och då var det en kapad bankomat, fick tillbaka pengarna av banken också, så utan ProtectMe's larm så hade jag inte varit medveten om detta, Så jo, jag tycker det funkar skitbra.

Blev absolut inte uppskrämd till produkten , utan valde och lyssna på säljaren och efter många frågor och bra svar så valde jag och teckna avtalet efter 15 minuter, men än idag är jag glad för att jag tog det, för efter det har man bara läst om detta i Tidningar att folk blir kapade på sina Mobila BankID och konton och så vidare.

Välj ProtectMe om ni ska ha någon sorts ID-Bevakning, då det finns bara tre att välja mellan idag, ProtectMe, MySafety och KeyCode, samma pris förutom KeyCode, men faktiskt inte hört något gott om dem ännu, så kör faktiskt vidare på deras tjänst.

Det är ju helt lysande. Tack så mycket, jag har redan det via min bank samt lite extra tjänster, Tex Email med alla transaktioner om jag reser utanför EU. Tack nu sparade jag över en tusing
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback