Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-06, 14:15
  #1
Medlem
OliverCromwells avatar
Front Nationals borgmästare i Mantes-la-Ville (där en tredje del av befolkningen är muslimer), Dominique Ghys, hittades död i sitt hem liggandes naken med handbojor och hunkoppel på, och en massa sexleksaker liggandes omkring honom.

Enligt de som arbetade nära med borgmästaren sägs det att Ghys hade på senare tid kontakt med nordafrikanska män på nätet.

Polisen misstänker nu nordafrikaner för mord på Front Nationals borgmästare.

http://www.breitbart.com/london/2016...or-found-dead/

Frågan är om dessa nordafrikaner på något sätt inspirerats av ISIS, då mordet verkar ha inslag av sadism enligt uppgifterna till polisen.

Vad tror ni om detta? Synpunkter och länka gärna om ni hittar mer info, eller om ni kan översätta texter från franska osv.
Citera
2016-09-06, 14:18
  #2
Medlem
Svenskares avatar
Var han gay? Eller var det någon förnedringsritual de utfört på honom?
Citera
2016-09-06, 14:21
  #3
Medlem
Klart att han var bög gillade bli dominerad med
Citera
2016-09-06, 14:30
  #4
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
Var han gay? Eller var det någon förnedringsritual de utfört på honom?

Det står i artikeln att han gillade nordafrikanska grabbar.

Jag gissar att han ville ha homosex med dem. Men att han fick hem ISIS-grabbar istället.
Citera
2016-09-06, 15:27
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Det står i artikeln att han gillade nordafrikanska grabbar.

Jag gissar att han ville ha homosex med dem. Men att han fick hem ISIS-grabbar istället.

Nej, det är för tidigt att dra sadana slutsatser. Det kan mycket väl vara nagon sexlek, om sparat ur.
Citera
2016-09-06, 15:38
  #6
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har-analys
Nej, det är för tidigt att dra sadana slutsatser. Det kan mycket väl vara nagon sexlek, om sparat ur.

Jag spekulerar så klart.

Men när det gäller politiker (ffa en Borgmästare) så är sannolikheten stor att vi snackar om ett mord.

Nordafrikanerna är misstänkta. Vad deras motiv skulle kunna ha varit är fortfarande oklart. Men inget hindrar oss från att gissa och utgå från det mest sannolika.
Citera
2016-09-06, 15:41
  #7
Medlem
RudyardKiplings avatar
Jag undrar främst om uppgiften stämmer att BO preferenser var nordafrikanska män hur denne kunde bli borgmästare och få representera FN?

Borgmästaren i Toronto, Rob Ford var ju inte riktigt frisk i skallen han heller.
Citera
2016-09-06, 16:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Det står i artikeln att han gillade nordafrikanska grabbar.

Jag gissar att han ville ha homosex med dem. Men att han fick hem ISIS-grabbar istället.

Varför skulle inte nordafrikaner kunna stödja ISIS menar du?
Citera
2016-09-06, 16:14
  #9
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Varför skulle inte nordafrikaner kunna stödja ISIS menar du?

Nja, jag tror att du missförstår mig.

I det här fallet ville han kontakta arabiska bögar, som han själv gillade enligt uppgift.

Kanske några ISIS-anhängare fick reda på detta, och valde att låtsas vara de arabiska bögar för att släppas in (bjudas in?) till hans hem och sedan utföra det sadistiska dådet.
Citera
2016-09-06, 16:16
  #10
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag undrar främst om uppgiften stämmer att BO preferenser var nordafrikanska män hur denne kunde bli borgmästare och få representera FN?

Borgmästaren i Toronto, Rob Ford var ju inte riktigt frisk i skallen han heller.

Även om FN förvisso är ett konservativt parti, som öppet tar avstånd mot homoäktenskap, så har de ändå många homosexuella anhängare (pga islamiseringen).

En del av deras framstående politiker är homosexuella. En sådan intervjuades också av SVT för något år sedan.
Citera
2016-09-06, 16:45
  #11
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Även om FN förvisso är ett konservativt parti, som öppet tar avstånd mot homoäktenskap, så har de ändå många homosexuella anhängare (pga islamiseringen).

En del av deras framstående politiker är homosexuella. En sådan intervjuades också av SVT för något år sedan.

Jag är själv konservativ och jag är emot den enorma homofixeringen i samhället och att man trycker ner propagandan i halsen på våra barn, men jag har inga egentliga problem med homosexuella som lever tillsammans som vilket par som helst. Hade det varit en kvinna som hade en fetisch för afrikanska småpojkar eller en man som trånade efter thailändska småflickor och dessa också hade ett avancerat sexliv skulle jag också rynkat på näsan. Till skillnad från folk som har en normalt vaniljsexliv så blir det mer avancerade något som tar överhand över individen. Jag vill nog att vanliga normala människor beslutar om prioriteringar av skattepengar och fattar beslut som påverkar min vardag.

Jag har mig veterligen sex personer i min omgivning, fyra män och två kvinnor som har ett jävligt udda synsätt på sexliv. Dessa är helt oberoende av varandra. Alla fyra är på sina egna vis och i olika grad trasiga människor. De, framför allt männen, är högpresterande akademiker och har alla en kaxig översittarattityd. Det är något stört över dem. Det märks att de är påverkade redan från unga år. Jag känner när jag pratar med dem jämfört med många andra att det saknas något i deras personlighet, kanske inre trygghet eller liknande.

Jag vänder mig mindre mot homosexet och mer mot avancerat sex och i FN-representantens fall fäblessen för afrikanska pojkar. Det känns som ett instabilt karaktärsdrag hos en folkvald representant.
Citera
2016-09-06, 16:57
  #12
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag är själv konservativ och jag är emot den enorma homofixeringen i samhället och att man trycker ner propagandan i halsen på våra barn, men jag har inga egentliga problem med homosexuella som lever tillsammans som vilket par som helst. Hade det varit en kvinna som hade en fetisch för afrikanska småpojkar eller en man som trånade efter thailändska småflickor och dessa också hade ett avancerat sexliv skulle jag också rynkat på näsan. Till skillnad från folk som har en normalt vaniljsexliv så blir det mer avancerade något som tar överhand över individen. Jag vill nog att vanliga normala människor beslutar om prioriteringar av skattepengar och fattar beslut som påverkar min vardag.

Jag har mig veterligen sex personer i min omgivning, fyra män och två kvinnor som har ett jävligt udda synsätt på sexliv. Dessa är helt oberoende av varandra. Alla fyra är på sina egna vis och i olika grad trasiga människor. De, framför allt männen, är högpresterande akademiker och har alla en kaxig översittarattityd. Det är något stört över dem. Det märks att de är påverkade redan från unga år. Jag känner när jag pratar med dem jämfört med många andra att det saknas något i deras personlighet, kanske inre trygghet eller liknande.

Jag vänder mig mindre mot homosexet och mer mot avancerat sex och i FN-representantens fall fäblessen för afrikanska pojkar. Det känns som ett instabilt karaktärsdrag hos en folkvald representant.

Mmm. Jag håller med. Och det är också något som kommentarerna i artikeln påpekar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback