Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-17, 21:06
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Då har du inte kört riktig masteron! Det e bra prepp. Och detta kände jag av redan vid 3-400mg ew.

Om man säger som du säger, Bang for the buck, så är de klart att de styggaste preppen vinner, det är troligtvis dem som bygger bäst med. Deca, tren, dboll, istället för tboll. Winny istället för anavar, superdrol istället för oxy, ja etc etc.

Men jag skulle reka att köra moderata doser, 4-600mg eq ew. Låt
Oss säga att den bara ligger där i grunden i 8 mån-1 års tid, det gör sitt med fysiken. Men det e ju dyrt prepp tråkigt nog. Så förstår varför man väljer deca.


Vill inte ligga on såpass länge men joo. Jag tror man bör iaf på 600mg eq året runt hålla koll på hemoglobinet,det stiger bra på eq. Jag har hållit på med detta i typ 5 år med hyffsat korta pauser så kräver nog större doser prepp,nu har jag alltid legat på moderata doser, typ 500mg testo och samma doser eq,mast osv,inga orala. Tänker iaf börja med att höja testot till minst 1gram och köra moderata doser på resten. Tyvärr så är det så att man med usla gener inte kommer långt med små doser. Jag trode länge att allt snack om receptorer var bs men det ligger nog sanning i det. Särskilt längre kurer borde man progressivt höja doserna
2017-04-18, 18:41
  #158
Medlem
Jag har inte skrivit mycket om min träning. Kör nuförtiden mycket dropsets och försöker även lite på negativa reps, iaf på sista repetitionen i dom flesta övinigarna. Varje pass har jag dock en övning där jag kör raka set med få reps,för styrka. Lite vikter: Plan hantelpress 54x12
Militärpress 85x8
Raka marklyft 190x12
Böj i smith 160x8


Inte stark i dagsläget men inte särskilt tung heller.
Idag blir det triceps
2017-04-19, 22:21
  #159
Medlem
Bra ryggpass,träffade musklerna fint.
Började med stångrodd, 140x12 som mest
Latsdrag bakom nacken, 3 dropsets
Hantelrodd på 58kg 2 restpauseset
Latsdrag med v-handtag 2 set
Några set trapz

Hårt pass,volymmässigt kort men fail varje set. Undrar fan om och när mitt testo kommer. Inte direkt bråttom men vill ha dom snabbt. Om jag inte nästa vecka får nån info så blir det testo från annan källa.
2017-04-23, 12:48
  #160
Medlem
Dietveckan gick sådär. Lågt blodsocker vilket gjorde att man åt lite skit men men. Trenet är snart slut eller i princip är allt snart slut om jag inte får mitt testo. Nu blir det slipa kosten lite,skippa allt skit och äta cleant
2017-04-23, 17:57
  #161
Medlem
Var benpass idag. Knäböjen går bra, har ökat min maxfemma med 20kg. Fick en uppenbarelse senaste gången jag stack mig. En ml gick bra men sen var det stopp. Omöjligt att få skiten igenom nålen. Tog ut nålen och satte lägre ner på låret och det gick som smort.
Alla dessa år har jag satt i låren så har väl en jävla ärrvävnad nu som gör att det inte går. Måste börja variera mera men att sticka röven med 4ml trlgflytande olja är inte nån höjdare.
2017-04-23, 18:26
  #162
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Var benpass idag. Knäböjen går bra, har ökat min maxfemma med 20kg. Fick en uppenbarelse senaste gången jag stack mig. En ml gick bra men sen var det stopp. Omöjligt att få skiten igenom nålen. Tog ut nålen och satte lägre ner på låret och det gick som smort.
Alla dessa år har jag satt i låren så har väl en jävla ärrvävnad nu som gör att det inte går. Måste börja variera mera men att sticka röven med 4ml trlgflytande olja är inte nån höjdare.

Ibland kan det räcka med att dra ut nålen en liten bit bara, men precis som du säger.För det mesta är det bara att börja om.
Man är nog som en nåldyna därinne skulle jag tro.
2017-04-24, 20:02
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Ibland kan det räcka med att dra ut nålen en liten bit bara, men precis som du säger.För det mesta är det bara att börja om.
Man är nog som en nåldyna därinne skulle jag tro.


Jaa man får testa sig fram..



Ont i axlarna som fan. Militärpressen gick smrtfritt 90x4 som mest,fina reps.. fan
2017-04-25, 15:53
  #164
Medlem
Rygg förhoppningsvis i kväll. Jag har lagt märke till att man är piggare då man inte äter en massa kolhydrater. Kollar inte vikten, går efter spegeln rätt å slätt. Det har blivit lite promenader också,inte långa men endå. Kollade lite bilder från en byggaretävling i rrakten och undrar hur dom blivit så grymt stora. Jag tror inte att alla använder gramvis med prepp men kannha fel förståss. Genetiken har en så otroligt stor roll och själv har man inte vad som krävs helt enkelt. Man får nöjja sig bara och träna hårt. Dessutom har man inte budgeten att köra hardcore med hgh osv.
2017-04-25, 23:17
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Rygg förhoppningsvis i kväll. Jag har lagt märke till att man är piggare då man inte äter en massa kolhydrater. Kollar inte vikten, går efter spegeln rätt å slätt. Det har blivit lite promenader också,inte långa men endå. Kollade lite bilder från en byggaretävling i rrakten och undrar hur dom blivit så grymt stora. Jag tror inte att alla använder gramvis med prepp men kannha fel förståss. Genetiken har en så otroligt stor roll och själv har man inte vad som krävs helt enkelt. Man får nöjja sig bara och träna hårt. Dessutom har man inte budgeten att köra hardcore med hgh osv.

Tyvärr är det de som e tråkigt med denna sport. Att inte alla individer har samma förutsättningar till att bli proffs, så det e jämt ut att bli lika bra, typ att det e träningen/kosten som skiljer en åt. Men ja skulle nog vilja påstå att det är en pengar sport, därefter kommer genetiken.

Hur mycket man än vrider o vänder på alla kurer, alla ifbb så ligger dom "mesta" på hgh/igf/insulin och detta är nog de som avgör de långa loppet i utvecklingen vart man hamnar någonstans. Sen finslipar dom detta med litervis med synthol dessutom. Och på detta kör dom AAS som vi övriga gör. Så de klart de spelar roll.
2017-04-26, 00:11
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Tyvärr är det de som e tråkigt med denna sport. Att inte alla individer har samma förutsättningar till att bli proffs, så det e jämt ut att bli lika bra, typ att det e träningen/kosten som skiljer en åt. Men ja skulle nog vilja påstå att det är en pengar sport, därefter kommer genetiken.

Hur mycket man än vrider o vänder på alla kurer, alla ifbb så ligger dom "mesta" på hgh/igf/insulin och detta är nog de som avgör de långa loppet i utvecklingen vart man hamnar någonstans. Sen finslipar dom detta med litervis med synthol dessutom. Och på detta kör dom AAS som vi övriga gör. Så de klart de spelar roll.


kan väll hålla med om det mesta här men jag vettefan vilken tävling TS var på för alla tävlingar jag är på känns som att det är små pojkar som står på scen..

vet inte vad ni har för ambitioner men själv satsar jag på IFBB PRO kort och allvarligt.. sverige har bara skit fysiker att erbjuda just nu till och med eliten... finns några riktigt sjyssta bikini tjejer i sverige men killarna är bad pojkar och har inte mer imponerande fysik än mina polare på stranden
2017-04-26, 07:57
  #167
Medlem
Nuförtiden så vill alla upp på scen oavsett hur de ser ut, dessutomfinns det en massa olika "grenar" classic bb, bb, den där fjantiga grejjen dom står i shorts osv. Nog finns det stora killar men ser man internationellt på saken så ser dom flesta ut som anorektiker.

Dom flesta som tävlar här är vanligt folk som knappast har råd med igf och hgh i stora doser men jo det är säkert den största skillnaden sett till preppen.
2017-04-26, 23:40
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Nuförtiden så vill alla upp på scen oavsett hur de ser ut, dessutomfinns det en massa olika "grenar" classic bb, bb, den där fjantiga grejjen dom står i shorts osv. Nog finns det stora killar men ser man internationellt på saken så ser dom flesta ut som anorektiker.

Dom flesta som tävlar här är vanligt folk som knappast har råd med igf och hgh i stora doser men jo det är säkert den största skillnaden sett till preppen.


håller fullständigt med!

är det någon som har bra koll på hur långt man faktiskt kan komma med peptider i utbyte av HGH?

har tillgång till färskt insulin från svenskt apotek men har inte kommit så långt än, vill vänta tills både ekonomin och kunskapen är bättre.. enligt alla proffsen så är 99 procent av allt IGF fake.. proffsen får väll utskrivet av läkare antar jag för om det är så stor risk att det är fake och priset på det så är det kanppast något jag tänker lägga mina pengar på... då kör jag hellre monster doser av insulin och peptider...

men ahh, är det någon som har något bra svar..

förutsatt att kost och träning, sömn osv sköts fläckfritt, ett måttligt utbud av AAS kombinerat med slin och peptider tror ni man kan nå 120 kg rena muskler? jag har extremt goda gener och tacka zeus för det

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback