Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-05, 00:51
  #1
Medlem
JayGatsbys avatar
Jag ser att Kungliga Operan ska köra ett "Wagnermaraton" i Maj med flera föreställningar på några dagar.
Dessa är dock utsålda.

Var kan man tänkas hitta andrahandsbiljettförsäljning?
Citera
2016-09-17, 21:26
  #2
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Jag ser att Kungliga Operan ska köra ett "Wagnermaraton" i Maj med flera föreställningar på några dagar.
Dessa är dock utsålda.

Var kan man tänkas hitta andrahandsbiljettförsäljning?

Om du hänger i foajén 2 timmar före föreställning bör du kunna köpa en biljett från någon som har biljetter över. Med tanke på att biljetterna gick ut till försäljning så långt i förväg borde det vara ganska många som fått förhinder.

Stockholmsoperan har ju inte spelat hela Ringen i följd på jag vet inte hur länge, så det lär bli huggsexa om dessa biljetter. Men du kan ha tur! Jag har själv sålt överblivna wagnerbiljetter på det här sättet, och ibland har de gått riktigt billigt. Is i magen är ett tips om du vill spara pengar, med risk för att bli utan givetvis.
Citera
2016-09-18, 03:13
  #3
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av att
Om du hänger i foajén 2 timmar före föreställning bör du kunna köpa en biljett från någon som har biljetter över. Med tanke på att biljetterna gick ut till försäljning så långt i förväg borde det vara ganska många som fått förhinder.

Stockholmsoperan har ju inte spelat hela Ringen i följd på jag vet inte hur länge, så det lär bli huggsexa om dessa biljetter. Men du kan ha tur! Jag har själv sålt överblivna wagnerbiljetter på det här sättet, och ibland har de gått riktigt billigt. Is i magen är ett tips om du vill spara pengar, med risk för att bli utan givetvis.

Tack för svar!
Men om man inte orkar ha is i magen, var kan man tänkas hitta plåtar?
Citera
2016-09-18, 11:30
  #4
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Tack för svar!
Men om man inte orkar ha is i magen, var kan man tänkas hitta plåtar?

Då har jag inga bättre tips än blocket, tradera eller kanske facebook (jag är inte med på facebook så där vet jag inte så noga).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback