Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-09-28, 15:40
  #61
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Vet du vad.
Nu ska du få det svar du vill ha. Vid familjebråk behöver bara polisen åka ut med en polis. Han behöver inte ens vara beväpnad eller i uniform. Självklart har du o din familj blivit kränkta.
Är du nöjd nu?

Suck den här tråden har aldrig handlat om att polisen har gjort något fel eller att familjen blivit kränkta utan bara för att utreda standardförfaranden. Varför ens gå in och kommentera på något där du uppenbart vill trolla? Tröttsamt.
Citera
2016-09-28, 15:44
  #62
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSpeciellMan
Suck den här tråden har aldrig handlat om att polisen har gjort något fel eller att familjen blivit kränkta utan bara för att utreda standardförfaranden. Varför ens gå in och kommentera på något där du uppenbart vill trolla? Tröttsamt.
Ändå har du hållit liv i tråden efter att du fick koncisa svar. Jag gav dig det redan samma dag du skapade tråden. Men det svaret dög ju inte åt dig.
Så frågan är vem som är trollet här.
Citera
2016-09-28, 17:07
  #63
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Ändå har du hållit liv i tråden efter att du fick koncisa svar. Jag gav dig det redan samma dag du skapade tråden. Men det svaret dög ju inte åt dig.
Så frågan är vem som är trollet här.

Sätter dig på ignorerarlistan, bye bye lilla troll
Citera
2016-09-28, 20:11
  #64
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSpeciellMan
Sätter dig på ignorerarlistan, bye bye lilla troll
Hjälpte det? Fick du rätt svar på din fråga?
Citera
2016-09-28, 21:42
  #65
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Hjälpte det? Fick du rätt svar på din fråga?

Ja lilla gubben, jag fick det är du nöjd nu? gå och trolla någon annanstans eller skaffa dig studieskulder.
Citera
2016-09-28, 21:46
  #66
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSpeciellMan
Ja lilla gubben, jag fick det är du nöjd nu? gå och trolla någon annanstans eller skaffa dig studieskulder.
En liten fråga bara. Exakt vad i det jag sagt är trolleri?
Citera
2017-02-22, 18:28
  #67
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Nej det är inte standard. Lika lite som en insatsstyrka inte är standard vid ett krogbråk...
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback