Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-03, 11:28
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag har intresse av att resa dit en gång för att uppleva riktigt öliv. Är Marshall Island lite som Hawaii? Partyställen, Hotell, mycket vacker natur?

Ni som fått uppleva Marshall Island, hur skulle ni bedöma eran visit på denna "lyxiga" ön ute i Stilla Havet? Visst borde man åka dit anser ni. Men vad bör man inte missa om man reser dit?
Citera
2018-04-03, 23:38
  #2
Medlem
Estranged62s avatar
Marshall island(s) är väl en ö-grupp och inte en enda ö? vacker natur ja. Många öar består av amerikanska militärbaser har ja för mig.
Citera
2018-04-14, 09:37
  #3
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estranged62
Marshall island(s) är väl en ö-grupp och inte en enda ö? vacker natur ja. Många öar består av amerikanska militärbaser har ja för mig.
Det är så det är, men ett land tillsammans är det. Precis som Samoa och Tuvalu och liknande länder tillsammans.
Citera
2018-05-14, 16:33
  #4
Medlem
The Marshall Islands attained independence in 1986 under a Compact of Free Association.

Har haft det resmålet på agendan uinder en längre tid, Kommer att åka dit sen höst som det verkar
Citera
2018-05-20, 09:14
  #5
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staxt
The Marshall Islands attained independence in 1986 under a Compact of Free Association.

Har haft det resmålet på agendan uinder en längre tid, Kommer att åka dit sen höst som det verkar
Vad mysigt. Ska du uppleva paradiset där och bada så mycket du kan? Vad finns det för hotell?
Citera
2021-03-15, 07:48
  #6
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staxt
The Marshall Islands attained independence in 1986 under a Compact of Free Association.

Har haft det resmålet på agendan uinder en längre tid, Kommer att åka dit sen höst som det verkar
Sen fråga: Var det ett fint land/nation? Vad fick du uppleva?

Har Marshall Island-befolkningen klarat sig bra ifrån sjukdomar?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2759218

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback