Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-01, 23:28
  #1
Medlem
Tänkte rapportera lite från Singapore. Singapore har två större redlight districts, Orchard Towers och Geylang. Orchard Towers är ett nedgånget köpcenter som huserar ett större antal barer. Dessa barer och runt huset befolkas av hundratals glädjeflickor. Verksamheten är inte (vad jag har förstått) 100% laglig i och runt Orchard Towers och därför valde jag att åka till Geylang istället.

Jag gillar också tanken att gå till ett klassiskt horhus istället för att plocka upp någon på gatan. Sagt och gjort jag hoppar in i första bästa taxi och ber honom köra mig till Geylang redlight district. Taxi chaffisen och dumpar mig utanför ett hus jag betalar lite under en hundring för resan. I Geylang finns en huvudgata med barer och massor av aktivitet. Geylang är den Malaysiska delen av SG. Parallellt med huvudgatan går ett 20-tal mindre gator och det är på dessa hundratals horhus ligger. Eller Chicken Houses som de kallas i SG.

Alla hus har ett antal locals (2-10 vad jag upplevt) men det sägs att de alla är sammankopplade och om du vill ha en viss typ av tjej kan de hämta henne från ett grannhus. Jag har bara testat locals.

Jag går ni i huset och möts av ägaren som alltid är en man. Betalar till honom och får välja mellan 3 jätte vackra asiater. Jag väljer en smal tjej med stora naturliga bröst i en grön tight klänning. Hon reser sig upp, väldigt allvarlig och skriver in sig i en liggare. Tar med mig in i ett ganska sunkigt rum med en rund säng och speglar på alla väggar och hela taket. Nu på rummet är hon mera flörtig och skrattar lite. Hon pratar ingen engelska och allt jag får ur henne är att hon är från Kina.

Hon klär av sig och är fotomodellvacker med långt lockigt kinablont hår. Drar in mig i duschrummet och nu följer den mest noggranna rengöring av min kropp jag någonsin upplevt. Först så tvättar hon mig från hals ned till fötterna. Sedan rengör hon mitt kön länge och väl. Sedan gör hon samma själv. Sedan tar hon sprit och rengör öppningen på min kuk. Hon avslutar med att be mig gurgla i munsköljsprit.

Hon (och alla andra horor i SG) håller om min kuk och så säger typ ojojoj indikerar att jag är stor. Vilket jag inte är, jag är väldigt normal svensk i kukstorlek. Men jag inser att vi är större än asiaterna och allt är mindre där borta fittorna och tom kondomerna är nästan omöjliga att få på och även om du rullar ut hela så går de inte till mer än halva kuken typ.

Vi lägger oss på sängen på en megastor handduk. Nu börjar hon slicka hela min kropp, lite förvånad över detta men okej. Sedan visar hon mig att hon vill att jag ska ställa mig på alla fyra. Jag känner mig jätteförvirrad men följer anvisningarna. Nu börjar hon slicka mitt rövhål väldigt intensivt. Detta kittlar lite och hela situationen med denna supervackra tjej som står bakom mig på alla fyra och formligen äter ut mitt rövhål är komisk. Jag har svårt att hålla tillbaka skrattet. Hur som helst så börjar hon suga med kondom något jag hatar. Efter ett tag vänder jag henne och sätter igång och knulla henne. Hon är jättetrång och skön som fan. Jag vänder henne och knullar henne hårt bakifrån. Efter ett tag håller hon upp handen mot min höft och lägger sig på rygg istället. Indikerar att hon inte kan ta mera bakifrån. Jag fortsätter och kommer efter ett tag, fantastiskt skönt. Vi ligger kvar i varandras armar kanske 10 minuter vilket känns som en evighet eftersom vi inte kan prata. Jag duschar och sticker där ifrån med en ny taxi. Under min månad i SG provar jag olika tjejer regelbundet i Geylang och erfarenheten är liknande ovan. De flest tjejer är från Kina och Thailand. Alltid vackra, fräscha och i åldern 20 till 25 år.

Första gången betalade jag 150SG$ vilket är 1000kr men jag betalade som lägst 80SG$ vilket är 540kr. På vissa ställen var det bara en tjej och på ett ställe var det 12 att välja mellan. Man kan gå från hus till hus ned längs gatan och kolla in på vad de har. Var där kanske 10 ggr under en månad. Aldrig på samma ställe, man tappar orienteringen så stort det är. Jag prutade aldrig, de var väldigt diskret och smidigt. Aldrig något tjafs om tid eller att tjejerna inte ville göra något eller så. Jag var där på dagen, på kvällen och sent på natten det verkar vara igång alltid.

Vad jag förstått är det extremt säkert i Geyland och mer eller mindre ingen brottslighet existerar i Singapore. Vad jag förstått. Jag såg aldrig något brottsligt och kände mig alltid trygg i Singapore.
Citera
2016-09-02, 06:07
  #2
Medlem
BlueStars avatar
Tack för den recensionen, GegaMoja. Inte ofta man hör så mycket från Singapore om sådana här äventyr, även om jag vet att prostitution och sexköp är lagligt där. Det där med små asiatiska kondomer har jag också hört talas om, så åker man dit är det nog en rekommendation att ta med sig egna dit.
Citera
2016-09-02, 23:04
  #3
Medlem
Trevligt med en recension från ett sådant avlägset ställe, Singapore är ett ställe jag skulle vilja resa till och det blev inte mindre intressant nu

/Valle
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback