Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-06, 16:32
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AceTZ
Man måste väl ha internet för att kunna ladda ner sin profil igen?

Om jag inte minns helt fel, så kan man ladda ner den til en USB-stick via laptop/PC.

EDIT: Har du kollat om du har Automatic eller Manual IP-adress?
__________________
Senast redigerad av RosettaSt0ned 2016-09-06 kl. 16:37.
Citera
2016-09-06, 22:21
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosettaSt0ned
Om jag inte minns helt fel, så kan man ladda ner den til en USB-stick via laptop/PC.

EDIT: Har du kollat om du har Automatic eller Manual IP-adress?
Den connectar hela vägen till Internet nu men mellan Internet och Xbox Live failar det...
Citera
2016-09-06, 22:56
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AceTZ
Den connectar hela vägen till Internet nu men mellan Internet och Xbox Live failar det...

Okay, då är det troligt att din profil är korrumpterad. Om du har möjlighet, ta bort hårddisken och kör en reset på hela boxen, altså Factory Reset. Har du en Memory Unit? Koppla inn den isåfall efter reset och prova ladda ner din profil på nytt.
Citera
2016-09-07, 07:12
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosettaSt0ned
Okay, då är det troligt att din profil är korrumpterad. Om du har möjlighet, ta bort hårddisken och kör en reset på hela boxen, altså Factory Reset. Har du en Memory Unit? Koppla inn den isåfall efter reset och prova ladda ner din profil på nytt.
Testade i min brors rum för några dagar sedan. Då funkade det..

Kan jag inte bara ta bort profilen och ladda ner den igen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback