Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-03, 19:59
  #445
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Med största sannolikhet är det ju någon AFA-idiot som bombhotat. Det finns väl ingen SD-anhängare som skulle vilja sabba det fantastiska shitstormen som snabbt byggdes upp mot det aktuella hotellet.
Kan säkert vara en berusad SD väljare som ringt in och sluddrat, lär vara svårt att ta det på allvar, men det passar vänstern att blåsa upp det.
Citera
2016-09-03, 22:51
  #446
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Kan säkert vara en berusad SD väljare som ringt in och sluddrat, lär vara svårt att ta det på allvar, men det passar vänstern att blåsa upp det.
Detta kan givetvis inte heller helt uteslutas, men jag tror definitivt att stenkastarvänstern har detta som någon slags standardtaktik när någon av de "goda" gjort bort sig. "Ring in ett bombhot så skjuter vi fokus bort från den ursprungliga frågan"
Citera
2016-09-03, 22:53
  #447
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Klart det skulle kunna vara vänstern, men jag skulle knappast bli förvånad om det är nån från SD-sidan. Säga vad man vill om vänstern, men det finns en hel del idioter i SDs led också.

Med det sagt kan man givetvis inte ställa SD som ansvariga för det. Endast gärningsmannen själv är ansvarig, oavsett sida.
Håller med. Idioter är idioter, finns överallt.
Citera
2016-09-03, 23:12
  #448
Avstängd
fiveinchbootss avatar
Ännu plats 1 på enskild låt hos ITMS. 4 på album. Säger väl en hel del.
Citera
2016-09-04, 01:22
  #449
Medlem
Har antidemokraten och fascisten Åsa Gunnarsson uttalat sig sedan hon tvingades ändra sig av chefen?
Citera
2016-09-04, 18:30
  #450
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three47
Har antidemokraten och fascisten Åsa Gunnarsson uttalat sig sedan hon tvingades ändra sig av chefen?

Jag skulle tippa att hon är belagd med munkavle och tillfälligt förpassad till någon annan befattning, säg kökschef, i alla fall tills detta blåst över.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback