Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-30, 16:43
  #1
Medlem
whosgotthecracks avatar
Seth macfarlane har skapat en ny serie som kommer 2017.

"Set 300 years into the future, the series will feature the crew of the not-so-functional exploratory ship in the Earth's interstellar fleet"

Jon favreau regisserar första avsnittet.

Vad tror ni?
Intressant att det är live-action och inte något animerat
Citera
2017-05-17, 21:37
  #2
Medlem
Dr_Dollars avatar
Nu finns det en trailer ute - https://www.youtube.com/watch?v=d8aUuFsXRjU
Personligen älskar jag Seth Macfarlanes typ av humor, det är lite "på gränsen"...vilket jag verkligen gillar, och det lilla jag såg så garvade jag iaf
Citera
2017-05-17, 22:17
  #3
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Nu finns det en trailer ute - https://www.youtube.com/watch?v=d8aUuFsXRjU
Personligen älskar jag Seth Macfarlanes typ av humor, det är lite "på gränsen"...vilket jag verkligen gillar, och det lilla jag såg så garvade jag iaf

Läste kommentar på något klipp av denna trailer, va i stil med "Vad har Seth för blackmail på Fox cheferna"
Citera
2017-05-17, 23:46
  #4
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Läste kommentar på något klipp av denna trailer, va i stil med "Vad har Seth för blackmail på Fox cheferna"

Haha. Han kanske egentligen sponsrade Trump? Jag älskar American Dad och Family Guy men jag har aldrig riktigt varit något fan av Seth när han står framför kameran. Det här tror jag inte ändrar på det heller, men det får visa sig.
__________________
Senast redigerad av Neofyten 2017-05-17 kl. 23:49.
Citera
2017-05-18, 19:53
  #5
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Seth är en helt otrolig röstskådis. Men tyvärr en helt bedrövlig live-action skådis....

Men kommer givetvis kolla på denna serie. Kommer säkerligen bjuda på flera skratt. (kanske inte från seth själv men resten av casten)
Citera
2017-05-18, 20:28
  #6
Medlem
No-n-sences avatar
Han saknar helt och hållet mimik i ansiktet. Därför gör han sig inte som skådespelare.
Inget fel på humorn dock.
Citera
2017-05-18, 20:43
  #7
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Haha. Han kanske egentligen sponsrade Trump? Jag älskar American Dad och Family Guy men jag har aldrig riktigt varit något fan av Seth när han står framför kameran. Det här tror jag inte ändrar på det heller, men det får visa sig.

Seth har väl erkänt att Brian är en karikatyr på Seth. Han ser klart och tydligt att han är en douchebag irl Utåt sett en som är för feminism för att vara sexist som alla andra när det kommer till verkligheten. Utseendet går givetvis förre brains and wit. Förvånar mig inte om han privat är höger för att hänvisa till sina liberala åsikter utåt.

Serien ser bra ut. Går inte att få bort Brian ur huvudet så fort Seth öppnar munnen Jag håller med Nicki-Lilltroll. Kommer se serien för att jag gillar FG och Ted även American Dad och Cleveland show har sina stunder trots att jag inte är lika investerad i dom serierna. Inte hunnit se wilda western spoofen eller Ted 2. Rekommenderas det?

Roger påminner om Brians kusin

Gubben rostade Trump rätt hårt för några år sen

https://youtu.be/v7vskDZpu3s
__________________
Senast redigerad av de.Montfort 2017-05-18 kl. 20:47.
Citera
2017-05-18, 21:07
  #8
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Inte hunnit se wilda western spoofen eller Ted 2. Rekommenderas det?
Naa jag vet inte, har man sett Ted så har man sett Ted 2 också tycker jag hehe. Roger i American Dad däremot kan man aldrig se nog av.
Citera
2017-08-10, 14:02
  #9
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Han saknar helt och hållet mimik i ansiktet. Därför gör han sig inte som skådespelare.
Inget fel på humorn dock.
En del, men han kan få det funka ändå, även med dessa brister.
Men han kommer ju inte gå till historien i att vara en bra skådespelare, det kan vi vara med om.

Annars så vad tror man?
Kan det blir skoj tro?
Det närmar sig nu, andra söndagen i Sept.

Gillar annars hans humor också, och bör gå svänga ut rejält en serie som handlar om 300år senare.
Kan blir bra, men nu återstår det bara och se det också
Citera
2017-09-11, 01:31
  #10
Medlem
BigFatCones avatar
Nu är det snart dags!

Jag hoppas att det här kommer att vara lite om Galaxy Quest: The Show. Med lite otur så är det A Million Ways To Die In the West.... IN SPACE!

Jag är inget jättefan av MacFarlane egentligen. Han har en ful ovana att dra skämtet alldeles länge. Alltså, att det håller på för lång tid. Enda gången det (i min bok) får fortsätta hur länge som helst är när det gäller Chicken Fight.

Nåja, det ska bli kul hoppas jag.
Citera
2017-09-11, 06:53
  #11
Medlem
PrinceMeandors avatar
Macfarlane är en bra röstskådis och manusförfattare, men som skådespelare är han rätt värdelös. Ska ge serien en chans, men har inga höga förhoppningar.
Citera
2017-09-11, 07:03
  #12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Macfarlane är en bra röstskådis och manusförfattare, men som skådespelare är han rätt värdelös. Ska ge serien en chans, men har inga höga förhoppningar.
Jag lider inga som helst illusioner om att det skulle vara MacFarlanes karaktär som serien står och faller med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback