Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-20, 23:11
  #277
Medlem
Med alla galna par i denna franchise kan det va trevligt med en påminnelse om de som faktiskt lyckats hitta sin kärlek.

https://www.youtube.com/watch?v=z6UG8xeQz6A
Citera
2020-06-21, 15:42
  #278
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Med alla galna par i denna franchise kan det va trevligt med en påminnelse om de som faktiskt lyckats hitta sin kärlek.

https://www.youtube.com/watch?v=z6UG8xeQz6A

Förvånande att David och Annie håller ihop. Jag menar, att bo i personalrummet i Davids täta kompis brandstation verkade inte allt för kul. Dessutom har ju David undanflykter till precis allt.
De övriga paren hade jag glömt bort, de var ganska alldagliga.
Den täta vinhandlaren m brasilianskan som köpte bil på hans kreditkort är det dock svårt att glömma bort.

Undrar om inte han kan vara en av de deltagare som har det bäst ställt genom alla säsonger.
Citera
2020-06-21, 15:50
  #279
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Halvt spoiler, Ed kommer behandla asiatiskan ganska dåligt med en del roliga klipp.... Och Baby Girl Visa (Lisa) kommer behandla nigerianen som skit, hon är bra hatad på nätet pga det. Du har en händelserik säsong att se fram emot.

Du verkar gilla Michael och Angela , deras fortsättning kan ses i nutid i Happily Ever After på youtube. Fler som är med är bla Elisabeth och den obehaglige moldavien-mannen som jag brukar spola över då jag inte har nåt intresse av dem.

Angela är numer nummer två på bitchlistan. Lisa, som dejtar SojBoy, leder nu. Ruskigt hemsk människa. Otrevlig, sjukt svartsjuk, beter sig som en pubertal tonåring. Men men, det ska inte vara lätt att få ett green card

F.ö. en ny karaktär som vi kan placera i samma låda som Caesar. Nämligen David som har chattat sju år(!!!) med en ukrainska och betalat åtskilliga dollares för datingsidans avgifter.
Eftersom ukrainskan inte vill kommunicera över någon annan plattform så antar jag att hon jobbar på datingsidan.
Citera
2020-06-21, 17:44
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Angela är numer nummer två på bitchlistan. Lisa, som dejtar SojBoy, leder nu. Ruskigt hemsk människa. Otrevlig, sjukt svartsjuk, beter sig som en pubertal tonåring. Men men, det ska inte vara lätt att få ett green card

F.ö. en ny karaktär som vi kan placera i samma låda som Caesar. Nämligen David som har chattat sju år(!!!) med en ukrainska och betalat åtskilliga dollares för datingsidans avgifter.
Eftersom ukrainskan inte vill kommunicera över någon annan plattform så antar jag att hon jobbar på datingsidan.

David slår verkligen alla rekord. Det sjukaste är att han flyger till Ukraina fem ggr för att träffa henne utan att hon dyker upp en enda gång. Men sen får man sig faktiskt en liten överraskning...
Citera
2020-06-21, 18:02
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Med alla galna par i denna franchise kan det va trevligt med en påminnelse om de som faktiskt lyckats hitta sin kärlek.

https://www.youtube.com/watch?v=z6UG8xeQz6A

Här verkar va en utökad lista på de 90 days fiancé paren som håller ihop. (inkl de som har problem inom förhållandet). Listan gjord av någon på Reddit, måste säga att den är förvånande.

Season one

-Russ and Pao

-Mike and Aziza

-Alan and Kirylam

-Louis and Aya

4/4 still together

Season two

-Justin and Evelin

-Brett and Daya

-Danny and Amy

3/5 still together

(Danielle and Mohamed, Chelsea and Yamir not together)

Season three

-Mark and Nikki

-Loren and Alexei

-Kyle and Noon

-Melanie and Devar

-Fernando and Carolina

-Josh and Aleksandra

6/6 still together

Season 4

-Narkiya and Olulowo

-Matt and Ala

-Chantel and Pedro

3/5 still together

(Jorge and Anfisa, Nicole and Azan not together)

Season 5

-Elizabeth and Andrei

-Evelyn and David

-David and Annie

-Josh and Aika

4/6 still together

(Molly and Luis, Nicole and Azan not together)

Season 6

Ashley and Jay

-Kalani and Asuelu

-Eric and Leida

-Steven and Olga

4/6 still together

(Colt and Larissa, Jonathan and Fernanda not together)

Season 7

-Emily and Sascha

-Ana and Mursel

-Michael and Juliana

-Tania and Syngin

-Robert and Anny

-Blake and Jasmin (Kan detta verkligen stämma?)

-Angela and Michael

-Mike and Natalie

8/8 together

The Other Way

-Jenny and Summit

-Corey and Evelin

-Paul and Karine

-Deavan and Jihoon

4/6 still together

(Tiffany and Ronald, Laura and Aladin not together)

Before the 90 days

-Paul and Karine

-Larry and Jenny

-Angela and Michael

-Rachel and Jon

-Tarik and Hazel

-Avery and Omar

-Rebecca and Zeid

-Ben and Aikyini

8/22 still together

(Darcey and Jesse, Sean and Abby, Cortney and Antonio, Patrick and Myriam, Yolanda and Williams, Ricky and Ximena, Cesar and Maria, Timothy and Jeniffer, Ed and Rose, Stephanie and Erika, David and Lana, Lisa and Usman, Darcey and Tom, Geoffrey and Varya not together)

https://www.reddit.com/r/90DayFiance..._the_research/
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-06-21 kl. 18:07.
Citera
2020-06-21, 22:13
  #282
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Här verkar va en utökad lista på de 90 days fiancé paren som håller ihop. (inkl de som har problem inom förhållandet). Listan gjord av någon på Reddit, måste säga att den är förvånande.

Season one

-Russ and Pao

-Mike and Aziza

-Alan and Kirylam

-Louis and Aya

4/4 still together

Season two

-Justin and Evelin

-Brett and Daya

-Danny and Amy

3/5 still together

(Danielle and Mohamed, Chelsea and Yamir not together)

Season three

-Mark and Nikki

-Loren and Alexei

-Kyle and Noon

-Melanie and Devar

-Fernando and Carolina

-Josh and Aleksandra

6/6 still together

Season 4

-Narkiya and Olulowo

-Matt and Ala

-Chantel and Pedro

3/5 still together

(Jorge and Anfisa, Nicole and Azan not together)

Season 5

-Elizabeth and Andrei

-Evelyn and David

-David and Annie

-Josh and Aika

4/6 still together

(Molly and Luis, Nicole and Azan not together)

Season 6

Ashley and Jay

-Kalani and Asuelu

-Eric and Leida

-Steven and Olga

4/6 still together

(Colt and Larissa, Jonathan and Fernanda not together)

Season 7

-Emily and Sascha

-Ana and Mursel

-Michael and Juliana

-Tania and Syngin

-Robert and Anny

-Blake and Jasmin (Kan detta verkligen stämma?)

-Angela and Michael

-Mike and Natalie

8/8 together

The Other Way

-Jenny and Summit

-Corey and Evelin

-Paul and Karine

-Deavan and Jihoon

4/6 still together

(Tiffany and Ronald, Laura and Aladin not together)

Before the 90 days

-Paul and Karine

-Larry and Jenny

-Angela and Michael

-Rachel and Jon

-Tarik and Hazel

-Avery and Omar

-Rebecca and Zeid

-Ben and Aikyini

8/22 still together

(Darcey and Jesse, Sean and Abby, Cortney and Antonio, Patrick and Myriam, Yolanda and Williams, Ricky and Ximena, Cesar and Maria, Timothy and Jeniffer, Ed and Rose, Stephanie and Erika, David and Lana, Lisa and Usman, Darcey and Tom, Geoffrey and Varya not together)

https://www.reddit.com/r/90DayFiance..._the_research/
Jag var rätt säker på Paul o Karine INTE var ett par längre, får kolla upp det i morgon.
Citera
2020-06-21, 23:29
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag var rätt säker på Paul o Karine INTE var ett par längre, får kolla upp det i morgon.

Senast förra månaden gick dom ut med att dom väntar sitt andra barn.

https://theblast.com/128810/90-day-f...cond-pregnancy
Citera
2020-06-22, 10:11
  #284
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Senast förra månaden gick dom ut med att dom väntar sitt andra barn.

https://theblast.com/128810/90-day-f...cond-pregnancy

Oväntat. Jag trodde inte att det skulle hålla. Katrine verkar lat och drar sig inte för att chatta med andra killar. Och Paul... ja, vad ska man säga? Bacillskräck, tar med sig sin mammas hår, jobbade med att skyffla koskit i kohagar (och hans chef tyckte att han gjorde ett dåligt jobb.

Undrar hur de försörjer sig nu. Varje säsong ger ju 15 000 USD så jag gissar att de lever på de pengarna.
Citera
2020-06-22, 14:18
  #285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Senast förra månaden gick dom ut med att dom väntar sitt andra barn.

https://theblast.com/128810/90-day-f...cond-pregnancy

Förstår inte hur dessa två tänker när de blir gravida igen.
Citera
2020-06-22, 19:47
  #286
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Förstår inte hur dessa två tänker när de blir gravida igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Oväntat. Jag trodde inte att det skulle hålla. Katrine verkar lat och drar sig inte för att chatta med andra killar. Och Paul... ja, vad ska man säga? Bacillskräck, tar med sig sin mammas hår, jobbade med att skyffla koskit i kohagar (och hans chef tyckte att han gjorde ett dåligt jobb.

Undrar hur de försörjer sig nu. Varje säsong ger ju 15 000 USD så jag gissar att de lever på de pengarna.
Misstänker att det är slantarna som lockar. Paul har väl ingen utbildning och då är säkert det TLC ger i arvode en viktig inkomst för dem. Att flytta runt koskit är ju ändå inget man blir rik på.
Citera
2020-06-22, 19:58
  #287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Misstänker att det är slantarna som lockar. Paul har väl ingen utbildning och då är säkert det TLC ger i arvode en viktig inkomst för dem. Att flytta runt koskit är ju ändå inget man blir rik på.

Ja fast nu blir det ännu en mun att mätta då Paul förmodligen inte jobbar, inte hon heller. Urkorkat av dem, var det oplanerat finns abort. Dessutom blir det extra stress till deras redan anstränga relation...

Tror inte de behöver ett till barn för att hålla sig relevanta. Pauls craziness räcker till det... hehe
Citera
2020-06-22, 20:00
  #288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Oväntat. Jag trodde inte att det skulle hålla. Katrine verkar lat och drar sig inte för att chatta med andra killar. Och Paul... ja, vad ska man säga? Bacillskräck, tar med sig sin mammas hår, jobbade med att skyffla koskit i kohagar (och hans chef tyckte att han gjorde ett dåligt jobb.

Undrar hur de försörjer sig nu. Varje säsong ger ju 15 000 USD så jag gissar att de lever på de pengarna.

Det här med 15 000 USD per säsong kan väl inte stämma? Eller var det så mycket..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback