Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-01, 13:47
  #1069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo, jag vet att det spelas in av deltagarna själva. Visst, det är väl okej, men de borde ändå få låna lite bättre utrustning, det krävs ju verkligen inte jättemycket, men å andra sidan så kan ju det spontana missas för att de inte har utrustningen tillgänglig. Frågan är om 90 Day skjuter sig lite i foten med att pumpa ut sånt med så kass bild och ljudkvalitet. Nu har jag bara sett första avsnittet, men även den innehållsmässiga kvaliteten var ju låg. Upplever att de fullständigt pumpat ut produktioner de sista åren. Jag har inte tittat på allt heller.

Lite kul att man gillar de olika deltagarna så olika. För har Chantel ett djup som en kapsyl. Kanske borde bearbeta sin tidigare relation innan hon hoppar på nästa produktion. Men just i hennes fall tror jag det är produktion och att synas mycket som är det viktigaste. Hon har ju redan haft en spinn off som jag i o f inte sett.

Debbie är väldigt udda och jag tycker bara hon är för mycket. Får väl se om Julian kommer i någon produktion senare, men hoppas inte det. Tycker det är bättre att ta in nya deltagare.

Nathalie är ju väldigt speciell med och det krävs en man med extremt tålamod för att klara henne. Undrar vad som händer om nu Mike driver igenom skilsmässan. Då dras väl visumet in såvida han inte står för hennes försörjning. Apropå försörjning så har jag svårt att se att Mike har resurser nog att hålla henne flytande, även om vi räknar in hennes deltagande i produktionen.
Ja kul att vi tittare uppfattar deltagare så olika!
Håller med om att tv-tid och att synas är oerhört viktigt för Chantel men hennes djupa kärlek till Pedro är/var äkta det är jag helt säker på.
Precis som du säger borde hon bearbeta äktenskapet innan hon går vidare men det där med att komma över olycklig kärlek är svårt.

Mike har sagt tidigare i en Tell All att han ska färdigställa skilsmässan, att han verkligen gör det är en annan sak.
Inte alls omöjligt att han hade stålsatt sig inför mötet, bestämt sig för att hans svar är nej, och att han sedan efter en tid mjuknar ändå.
Nu ser det ju iofs ut som att Nathalie är tillbaka med Josh.
Citera
2024-04-01, 13:58
  #1070
Medlem
Fan, vad skönt att Micke dissade Natalie när hon nästan gick ned på knä och friade.
Ibland kan man som man tänka med fel huvud. Men han höll huvudet kallt. det var ballt...
Citera
2024-04-01, 18:32
  #1071
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja kul att vi tittare uppfattar deltagare så olika!
Håller med om att tv-tid och att synas är oerhört viktigt för Chantel men hennes djupa kärlek till Pedro är/var äkta det är jag helt säker på.
Precis som du säger borde hon bearbeta äktenskapet innan hon går vidare men det där med att komma över olycklig kärlek är svårt.

Mike har sagt tidigare i en Tell All att han ska färdigställa skilsmässan, att han verkligen gör det är en annan sak.
Inte alls omöjligt att han hade stålsatt sig inför mötet, bestämt sig för att hans svar är nej, och att han sedan efter en tid mjuknar ändå.
Nu ser det ju iofs ut som att Nathalie är tillbaka med Josh.
Jo, jag håller med om att Chantele satsade hårt på Pedro. Sen blev det ju en herrans massa drama och det var väl därför det blev en spinn off. Tror båda familjerna är grymt mediakåta. Pedros sinnessjuka morsa var ju med i någon produktion, minns ej vilken, men jag tycker det var fel av produktionen att ta in henne.

Nathalie är väldigt speciell. Hon går nog dit hon får bäst ekonomiskt utfall känns det som.
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Fan, vad skönt att Micke dissade Natalie när hon nästan gick ned på knä och friade.
Ibland kan man som man tänka med fel huvud. Men han höll huvudet kallt. det var ballt...
Det var bra gjort av Mike. Men jag funderar på hur mycket regi det är i produktionen, hela mötet med Mike kan ju vara iscensatt, svårt att veta. Nathalie sägs ju fortfarande vara intim men Josh, Googlade runt lite efter Jonsson99 svar i tråden.

En sak är nog helt säker, vi kommer se denna dam i kommande produktioner.
Citera
2024-04-01, 21:12
  #1072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo, jag håller med om att Chantele satsade hårt på Pedro. Sen blev det ju en herrans massa drama och det var väl därför det blev en spinn off. Tror båda familjerna är grymt mediakåta. Pedros sinnessjuka morsa var ju med i någon produktion, minns ej vilken, men jag tycker det var fel av produktionen att ta in henne.

Nathalie är väldigt speciell. Hon går nog dit hon får bäst ekonomiskt utfall känns det som.

Det var bra gjort av Mike. Men jag funderar på hur mycket regi det är i produktionen, hela mötet med Mike kan ju vara iscensatt, svårt att veta. Nathalie sägs ju fortfarande vara intim men Josh, Googlade runt lite efter Jonsson99 svar i tråden.

En sak är nog helt säker, vi kommer se denna dam i kommande produktioner.
Jag brukar titta på ett konto vid namn 90daysfianceclip på IG, där publiceras allt innan det sänts. Det var där jag såg senaste Tell All där Nathalie berättade att Josh bett om en andra chans, bland annat.
De har även nya avsnitt av pillow talk där tidigare deltagare tittar på de nya avsnitten, ganska kul faktiskt.
Citera
2024-04-01, 21:35
  #1073
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag brukar titta på ett konto vid namn 90daysfianceclip på IG, där publiceras allt innan det sänts. Det var där jag såg senaste Tell All där Nathalie berättade att Josh bett om en andra chans, bland annat.
De har även nya avsnitt av pillow talk där tidigare deltagare tittar på de nya avsnitten, ganska kul faktiskt.
Jag uppfattar det som att Nathalie tar de erbjudanden som finns och erbjuds det något som låter bättre så är hon på det med en gång, men som Mike sa; det är inte alltid grönare på andra sidan. Det står inte rätt till i huvudet på henne i alla fall. Men Josh är ju årets jättecuck som dessutom ber om en andra chans. "A pretty face is not all"

Om vi tycker att Jasmine (Ginos partner) är besvärlig så är nog Nathalie sju resor värre. Fast som sagt, frågan är hur castat allt är.
Citera
2024-04-04, 07:17
  #1074
Medlem
John kommer aldrig välja Megan och barnet före alkoholen....
Citera
2024-04-05, 17:46
  #1075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
John kommer aldrig välja Megan och barnet före alkoholen....
Nu har han ju iofs friat till henne så den biten är klar men vad menar du med att han måste välja?
Kan man inte leva i en barnfamilj och samtidigt ta ett glas ibland?
Citera
2024-04-10, 21:18
  #1076
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Idag har Discovery+ släppt 90 Days Diaries. Det handlar om före detta deltagare och var de befinner sig idag. Dock känns det hela rätt så obsolet redan då Single Life verkar vara inspelat senare men sänt tidigare. Dessutom är ljud och bildkvalitet riktigt kass, precis som innehållet. Kommer sannolikt inte se kommande avsnitt.
Har inte sett 90 days Diares men om jag har förstått det rätt så är det inget team som filmar deltagarna utan deltagarna filmar sig själva. Klart kvaliten blir sämre då.
Citera
2024-04-13, 12:56
  #1077
Medlem
Rekas avatar
Deltagarlistan för The Last Resort Season 2 verkar bli följande:

Rob Warne & Sophie Sierra : Rob har visst sexchattat mer än Sop. trodde. Rätt intetsägande par. Robs temperament är väl enda ljuspunkten.

Gino Palazzolo & Jasmine Pineda : Jasmine fick frispel de lux pga Gino glömde att uppge Jasmines barn i K1-ansökan. Har svårt för Jasmine pga hennes omotiverade vredesutbrott. Gino gillar jag.

Ariela Weinberg & Biniyam Shibre : Ariela är grundmallen för allt vad bitchighet heter. Biniyam brukar bära snygga t-shirts. Det paret ser jag fram emot.

Brandon Gibbs & Julia Trubkina : Åh! Nej tack på båda två!
Citera
Igår, 15:40
  #1078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Deltagarlistan för The Last Resort Season 2 verkar bli följande:

Rob Warne & Sophie Sierra : Rob har visst sexchattat mer än Sop. trodde. Rätt intetsägande par. Robs temperament är väl enda ljuspunkten.

Gino Palazzolo & Jasmine Pineda : Jasmine fick frispel de lux pga Gino glömde att uppge Jasmines barn i K1-ansökan. Har svårt för Jasmine pga hennes omotiverade vredesutbrott. Gino gillar jag.


Ariela Weinberg & Biniyam Shibre : Ariela är grundmallen för allt vad bitchighet heter. Biniyam brukar bära snygga t-shirts. Det paret ser jag fram emot.

Brandon Gibbs & Julia Trubkina : Åh! Nej tack på båda två!

Tråkigt med dem igen. TLC verkar desperata på deltagare.
Som tittare känns man sig lite lurad att när de "fejkar" massa intriger på Tell All avsnittet samtidigt som de redan innan avsnittet har visat har spelat in en helt ny säsong 90 days happily ever after.
Och nu när Happliy ever after precis har börjat så har de redan spelat in en ny säsong av Last resort.
Så allt som händer under Happliy ever after är bara fejk i väntan på Last Resort.
Är allt bara fejk i syfte att få vara i fler säsonger och dra in mer pengar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback