Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-28, 15:17
  #1
Medlem
postade nog mitt inlägg i fel grupp först
nåväl, den kostar som sagt en hel del så är det värt pengarna den kostar om man får orgasm av vilken onani som helst.
Citera
2016-08-28, 15:31
  #2
Medlem
Slints avatar
Är det en dildo eller?
Citera
2016-11-13, 20:45
  #3
Medlem
Vi köpte en likadan fast ett annat märke. Den var jävligt intensiv och hon kom fort men den var för intensiv för att hon skulle kunna "rida ut" orgasmen. Den kostade ca 4-500. Tror hon måste vänja sig vid den.
Citera
2016-11-14, 23:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Vi köpte en likadan fast ett annat märke. Den var jävligt intensiv och hon kom fort men den var för intensiv för att hon skulle kunna "rida ut" orgasmen. Den kostade ca 4-500. Tror hon måste vänja sig vid den.
Vet inte om den ni har går att variera i "sugstyrka", men på min Womanizer Pro så behöver jag sänka styrkan när orgasmen börjar annars blir det för intensivt. Sänker man styrkan i början av orgasmen så kan de bli otroligt intensiva och långa. Testa !
Citera
2016-11-15, 22:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Vet inte om den ni har går att variera i "sugstyrka", men på min Womanizer Pro så behöver jag sänka styrkan när orgasmen börjar annars blir det för intensivt. Sänker man styrkan i början av orgasmen så kan de bli otroligt intensiva och långa. Testa !
Ja man kan höja och sänka på vår med. Men då måste man knabba genom hela programmet så det kan nog förstöra rytmen lite för tjejen. Ska höra med henne. Fick du öva flera ggr innan du fick "kläm" på det? Hon har bara provat den 3-4ggroch kommer väldigt fort men för intensivt som hon beskriver.
Citera
2016-11-15, 23:16
  #6
Medlem
Shamdons avatar
Var inne och köpte bondage-tjep idag och då låg det en Womanizer på hyllan bakom expediten så jag köpte den. Har för mig att jag läst att den fått bra recensioner någonstans.

Den var hiskeligt tjusig. Piano-lack-svart. Swarovski har tagit fram den lilla på/av-knappen - ska väl likna en diamant förmodar jag.

Vet inte om det är någon större skillnad på modeller. Den jag har nu heter i alla fall W500/Pro. Laddas via en USB-kabel. Kostade 1849:-

Ska bli rolig att testa på någon söt tjej i helgen.

(Återkommer med recension när jag har provat den på någon.)
Citera
2016-11-16, 10:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Ja man kan höja och sänka på vår med. Men då måste man knabba genom hela programmet så det kan nog förstöra rytmen lite för tjejen. Ska höra med henne. Fick du öva flera ggr innan du fick "kläm" på det? Hon har bara provat den 3-4ggroch kommer väldigt fort men för intensivt som hon beskriver.
På min är det en plus knapp och en minus knapp så det går snabbt att ändra intensiteten, måste man bläddra igenom program så tror jag inte det går att få samma effekt.

Det har tagit några försök att komma på hur det blir skönast, för precis som din tjej säger så blir det FÖR intensivt om man bara kör på.
Citera
2016-11-16, 10:12
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Var inne och köpte bondage-tjep idag och då låg det en Womanizer på hyllan bakom expediten så jag köpte den. Har för mig att jag läst att den fått bra recensioner någonstans.

Den var hiskeligt tjusig. Piano-lack-svart. Swarovski har tagit fram den lilla på/av-knappen - ska väl likna en diamant förmodar jag.

Vet inte om det är någon större skillnad på modeller. Den jag har nu heter i alla fall W500/Pro. Laddas via en USB-kabel. Kostade 1849:-

Ska bli rolig att testa på någon söt tjej i helgen.

(Återkommer med recension när jag har provat den på någon.)
Det är den modellen jag har. När du använder den på någon annan så tryck på minus direkt när orgasmen börjar om du vill ge henne en intensiv orgasm som känns som om den aldrig ska ta slut, och ta bort den direkt när orgasmen är klar för annars blir det istället rejält obehagligt.

Just för att den är så intensiv så är den svårare för någon annan att hantera än vad t.ex. en wand är, men är du uppmärksam och får till det så blir hon garanterat väldigt nöjd!
Citera
2017-03-20, 14:52
  #9
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Womanizer 500 Pro är en väldigt bra produkt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback