Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-28, 14:25
  #1
Medlem
Funiculinas avatar
Tjo!

Piercade bröstvårtorna för några dagar sedan men hur ska jag säga detta till mina ovetande föräldrar? De kommer ju säkert märka det någon gång när vi badar eller om jag inte har nån BH under tröjan, men jag vill säga det på ett kul sätt!

Hur har ni gjort? Vad fick ni för reaktioner?
Citera
2016-08-28, 14:40
  #2
Medlem
Gianellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funiculina
Tjo!

Piercade bröstvårtorna för några dagar sedan men hur ska jag säga detta till mina ovetande föräldrar? De kommer ju säkert märka det någon gång när vi badar eller om jag inte har nån BH under tröjan, men jag vill säga det på ett kul sätt!

Hur har ni gjort? Vad fick ni för reaktioner?

Jag tror inte att det finns något "roligt" sätt att få veta att man har misslyckats helt med att uppfostra ett barn i 18+ år.
Citera
2016-08-28, 14:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gianello
Jag tror inte att det finns något "roligt" sätt att få veta att man har misslyckats helt med att uppfostra ett barn i 18+ år.

misluckats Pecing är kroppsmodefering är du ej ansvarig över ditt liv över 18 men klart vill skall ej har smycken o tattueringar
Citera
2016-08-28, 15:08
  #4
Medlem
"Hej jag är en slampa och mina bröstvårtor är nu utsmyckade på det mest smaklösa sätt som finns"

Släpp bomben direkt så kanske det blir ett svagt ögonblick av komik när dina päron tror att du kanske skämtar.
Citera
2016-08-28, 15:11
  #5
Medlem
kobents avatar
Haha trevligt ju!
Varför ens säga nåt? Tror inte de kommer applådera av glädje och ringa runt till släkt och vänner och glatt berätta att TS har blivit vuxen med sin första nipplepiercing 😄
Citera
2016-08-28, 15:14
  #6
Medlem
GlennGBGs avatar
Ha på dig en tunn vit t-shirt eller topp och ingen bh, och så kommer du in ifrån regnet? Då kan du dels observera deras reaktion på modifieringen, och dels se om din pappa tänder på dina tuttar.
Citera
2016-08-28, 15:22
  #7
Medlem
warfighters avatar
Varför ens berätta det? En del av att bli vuxen handlar om att frigöra sig och att inte springa till mamma och pappa för att berätta vad man gjort med tuttarna kan vara ett sånt steg. Skulle de märka det och kommentera så ryck på axlarna. Ditt liv dina tuttar.
Citera
2016-08-28, 15:56
  #8
Medlem
Knasibass avatar
Säg inget så slipper de lida av det.
Citera
2016-09-02, 01:36
  #9
Medlem
spjuits avatar
Jag berättade inte när jag hade piercat min. Det kan vara en bra idé att förvarna om man ska göra en uppenbar piercing i t.ex ansiktet. Men brösten? Nä jag tycker att det känns för privat. Särskilt när det kommer till ens pappa. Vissa saker ska en far inte veta.
Citera
2016-09-02, 01:37
  #10
Avstängd
notropics avatar
Jag har blivit med tvillingpiercing. Gissa var?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback