Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-08-28, 01:35
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukkosjumala
Var det inte nån HA-medlem vars dotter var tvungen att suga såväl arab- som zigenarpenis i nån skola i Malmö för nåt år sedan? Hände väl ingenting med dom skyldiga efteråt?

Även om det är offtopic vill jag veta mer om detta, PMa tråd om du finner det.
Citera
2016-08-28, 01:41
  #26
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Har en magkänsla att denna tråden kommer slås ihop med denna
(FB) Två MC klubbar i bråk med tillhyggen, Perstorp.
Citera
2016-08-28, 02:15
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Överfall på en ung tjej, misshandel med tillhygge i huvudet, känd av polisen sen tidigare, pratar ingen svenska, i 25-års åldern, misstänkt för grov misshandel, varför i helvete släpper man ut en sådan efter ett par timmar?


Därför att det vore kränkande mot brottslingen att behöva sitta inlåst, hans heder och kultur kan ta skada.
Citera
2016-08-28, 03:29
  #28
Medlem
PeaceOnEarths avatar
http://kriminellt.com/misstankt-vald...t-misshandlad/
Citat:
. Vid 19-tiden på fredagskvällen överfölls en tonårsflicka av två för henne främmande män i det lilla samhället Stidsvig i nordvästra Skåne. Flickan lyckades slita sig loss och fly från platsen. Hon fick dock ett kraftigt slag i huvudet med något slags tillhygge och chockades dessutom svårt av händelsen. En man i 25-årsåldern greps vid 21.30-tiden, misstänkt för att ha deltagit i dådet. Enligt mainstream-media är den gripne inte svensktalande och måste förhöras med tolk.
Den utsatta flickan är, enligt lokalpressen, i 15 – 18-årsåldern
Om nu detta är kopplat till slagsmålet i Perstorp, så vill jag bara säga att det är 30 km mellan samhällena
__________________
Senast redigerad av PeaceOnEarth 2016-08-28 kl. 03:35.
Citera
2016-08-28, 04:05
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
I Sverige är det alltid ett flyktingboende nära dig. Men tragiskt nog så är det återigen asylsökande som är i farten igen.

Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag har nog aldrig varit direkt politiskt korrekt? Vad det nu har med topic att göra?

Menar du att en politiskt korrekt åsikt skulle vara att släppa ut de som våldtar?
Ja, absurt nog, så verkar det vara den politiskt korrekta uppfattningen. Åtminstone när våldtäktsmännen är nysvenskar.
Citera
2016-08-28, 07:46
  #30
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
VA?

Du måste ta fel?? Jag har väl alltid propagerat för att man ska bestraffa kriminella oavsett ursprung?


Här handlar det om en tjej som blir överfallen och fanskapet ska väl ha ett rejält straff oavsett var han kommer ifrån? Jag har aldrig sagt något annorlunda.

Antingen är du förvirrad eller så tar du fel?

Du har alltid legat som ett reellt PK-hot mot invandrinskritiker på forumet.
Jag är dock glad att du gått med på den rätta sidan.

Ta inte illa upp! du är bra på att argumentera.
Citera
2016-08-28, 09:56
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
http://kriminellt.com/misstankt-vald...t-misshandlad/
Om nu detta är kopplat till slagsmålet i Perstorp, så vill jag bara säga att det är 30 km mellan samhällena

Varför skulle det vara kopplat till slagsmålet i Perstorp ?
Citera
2016-08-28, 13:14
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
http://kriminellt.com/misstankt-vald...t-misshandlad/
Om nu detta är kopplat till slagsmålet i Perstorp, så vill jag bara säga att det är 30 km mellan samhällena

19,8 km

det där i klippan är nog bara efterblivna utlänningar och kommer nog inte bli "grov misshandel" etc då man brukar bli anhållen i mer än några timmar för en grovis

i perstorp är det nog amfetaminbönder där någon på sin höjd har en supporter tisha från HA, det är mer eller mindre mode där bland sprutknarkarna och någon kanske KANSKE tillhör ett t-shirt gäng som inte ens är topp 5 i sverige..men "mc-gäng" låter ju spännande, samt att de kan dra upp massa artiklar om mc-kriget på nittiotalet IGEN, som om detta vore i närheten
Citera
2016-09-26, 05:14
  #33
Medlem
Har det hänt något mer i detta fall eller är det nerlagt?

Och efter vad jag förstått har polisen bara förhört och släppt en av de då misstänkta,vad hände med den andra ?
Någon måste veta mer om det här,Klippan i sig är inte ett gigantiskt ställe,och Stidsvig är betydligt mindre.
__________________
Senast redigerad av Throwaway1912 2016-09-26 kl. 05:19.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback