Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-28, 22:08
  #13
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugTracersbutt
Kanske inte helt negativt, Capcom suger väl rumpa nu? Man skulle väl få börja med 1 bana och köpa resten som dlc. Men ändå, vore ballt med uppföljare till Mega Man och Ducktales som följer det klassiska formatet (medveten om att man gjorde två nya spel i mega man-serien, 9 och 10, som var ganska bra, men det var ju några år sedan nu). Nu när Ducktales ska släppas som tv-serie på nytt, kanske vi får en plattformare baserat på den

Ja, jag har inte jättebra koll på Capcom i dag. Det känns som att det mest är Konami som får klä skott för att ha övergivit spelbranschen. Men som du säger finns det ju redan så många Mega Man spel, det är väl 10 i original serien sen X-serien och några till spinoffer på det. Till slut tar ju idéerna slut.

Keiji Inafune gjorde ju Might No 9 som en homage till Mega Man men tyvärr verkar det spelet var rätt uselt, har ej spelat själv.

Disney kan vi alltid lita på att de kommer fortsätta pumpa ut både det ena och det andra. Du kan få rätt.
Citera
2016-08-29, 10:02
  #14
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Saknar ochså dessa spel på ps4. På ps2 fans ju ratchet and clank jakdaxter sly crash bandicoot med flera. Bara shooters och annat nu. Och nu pratar jag aaa spel inte indies. Rayman legends (som till hälften var last gen) och ratchet and clank (som var en reboot/remake av första spelet är dem enda jag kan komma på som kommit denna generation
Citera
2016-09-03, 15:43
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Saknar ochså dessa spel på ps4. På ps2 fans ju ratchet and clank jakdaxter sly crash bandicoot med flera. Bara shooters och annat nu. Och nu pratar jag aaa spel inte indies. Rayman legends (som till hälften var last gen) och ratchet and clank (som var en reboot/remake av första spelet är dem enda jag kan komma på som kommit denna generation

Glöm inte knack :P (Om man nu ska kalla det en "platformer")
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback