Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-12-11, 16:09
  #73
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Man vet att det var en hel del bra som hände, om Cowboy inte fick bonus på sitt avslut.
Själva utförandet är mer värt en bonus än Holloway's kan jag tycka. Men Holloway får den för att hans match var större, såklart.
Citera
2016-12-11, 18:33
  #74
Medlem
Mycket bra kort. Vannata förtjänar nog årets knockout. Vore kul att se honom mot Conor framöver, deras stilar är väldigt lika.

Kul att Cirkunov fick ännu ett fint avslut, han kan gå väldigt långt i LHW.

Gastelum såg väldigt bra ut, jag trodde inte att han kunde slå Kennedy. Konstigt bara att han är bestämd med att gå ned till WW igen när han presterar så bra i MW. Kennedy borde förresten gå upp till LHW om han väljer att fortsätta, han såg ut att 15 kg tyngre än Gastelum i buren. Det märktes ju också hur slut han var i tredje ronden. Dessutom är ju MW en tuffare viktklass än LHW.

Cowboy fortsätter briljera i WW. Vi får se hur det artar sig i den viktklassen men jag tror att Maia blir näste mästare och därefter förblir det ett tag.

Holloway såg bra ut som vanligt men jag undrar om han hade vunnit om det inte vore för pungsparken. Det känns som att FW har tappat sin glöd efter att Conor slog ut Aldo.
Citera
2016-12-11, 18:37
  #75
Medlem
TODCDFWBs avatar
Cub Swanson vs. Doo Ho Choi... Jävlar.
Citera
2016-12-15, 01:00
  #76
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Jag e sjukt besviken på detta kort ,det måste vara årets svagaste ppv ! Mått Brown vs cerrone är för min del huvudnumret resten är inget ohurra över...

Det blev en av de bästa korten jag sett. Main var ju inget vidare men överlag var detta den bästa UFC på länge. Cub mot koreanen var ju rätt maffig minst sagt. Brown o Cowboy var inte dålig den heller, svängde en del. Norrmannen var en trevlig bekantskap. Landons knockout-spark med walk-away var ju sjukt vacker.

Efter ha sett 206 UFC + ca 100 Fight night + ca 100 andra MMA-galor har jag lärt mig att inte döma ut eller hypa något i förväg.
Citera
2016-12-25, 19:09
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradocs
Det blev en av de bästa korten jag sett. Main var ju inget vidare men överlag var detta den bästa UFC på länge. Cub mot koreanen var ju rätt maffig minst sagt. Brown o Cowboy var inte dålig den heller, svängde en del. Norrmannen var en trevlig bekantskap. Landons knockout-spark med walk-away var ju sjukt vacker.

Efter ha sett 206 UFC + ca 100 Fight night + ca 100 andra MMA-galor har jag lärt mig att inte döma ut eller hypa något i förväg.


det är väl en smaksak antar jag , efter jag såg kortet var det ju mindre dåligt om man säger så men inget som klirrar högt upp på min lista personligen. o andra sidan så köpte jag den inte så gick ju heller inte back ngt. tyckte norrmannen var tråkig men iofs hans första match i ufc, det kanske släpper.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback