Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-08-27, 22:04
  #85
Medlem
persona.von.gratas avatar
Idag såg jag en tiggare. Jag sa att jag inte kommer att ge något till någon utan utbyte av varor eller tjänster, men att med lite tur kommer Malin Wollin förbi snart. Skämtet gick tiggaren förbi.
Citera
2016-08-27, 22:06
  #86
Avstängd
Mad monks avatar
Vilken apa varje gång jag läser sån skit övertygas jag om att det enda rätta är att rösta på SD.
Citera
2016-08-27, 22:07
  #87
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Idag såg jag en tiggare. Jag sa att jag inte kommer att ge något till någon utan utbyte av varor eller tjänster, men att med lite tur kommer Malin Wollin förbi snart. Skämtet gick tiggaren förbi.

Så tiggaren kunde svenska?
Citera
2016-08-28, 08:25
  #88
Medlem
-Malin tydligen får för mycket barnbidrag,bostadsbidrag,underhållsbidrag - hon ger bort dessa skattefinansierade "inkomster" till tiggarna!
-hoppas att barnens pappa (pappor) tar kontakt med FK för att minska underhållsbidragen!!
Citera
2016-08-28, 08:45
  #89
Medlem
Svensken lånar för att ge till skuldfria människor. Det är rikedom det
Citera
2016-08-28, 11:10
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saggeliten
jag var hos en läkare igår och som var enormt störig och sade sig t.om ansvara för mitt mående och mina tankar.

så jag frågade om han brydde sig lika mycket om tiggarna utanför som sitter där och ber och han svarar med att de faktiskt kommer från samma hemland och att han har sett att de har stora lyxhus där hemma och att de inte alls är fattiga.

dröjde inte länge innan jag passade jag på att gå utan att säga hej.


Haha vad var det som var så provocerande med denne läkare då? Låter väl inte så himla märkvärdigt.
Citera
2016-08-28, 19:32
  #91
Medlem
Felpost
__________________
Senast redigerad av statligbluff 2016-08-28 kl. 19:34.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback