Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-22, 17:48
  #265
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Pingstvänner är de värsta av alla. Det förvånar mig inte att en pingstpastors dotter började spela in porrfilmer. Det var liksom givet att det var något som inte stämde alls.

Därmed inte sagt att alla pingstvänner är likadana men det är något med den sekten som kan slå fel ordentligt.

Ja, och kvinnorna är vanligtvis överkåta, promiskuösa och hyfsat kinky om man bara förleder dom en aning. Råkade tälta nära ett bibelläger med pingstungdomar en gång och det jag fick uppleva efter att ha slagit mig i slang framåt kvällen trodde jag först var dolda kameran. Men det var verklighet och tack gud för det.
Citera
2017-02-22, 19:25
  #266
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Ja, och kvinnorna är vanligtvis överkåta, promiskuösa och hyfsat kinky om man bara förleder dom en aning. Råkade tälta nära ett bibelläger med pingstungdomar en gång och det jag fick uppleva efter att ha slagit mig i slang framåt kvällen trodde jag först var dolda kameran. Men det var verklighet och tack gud för det.

Hoppas att du inte heter Helge Fossmo, den mannen vet att förföra flickebarn i guds namn.

Det är väl ungefär det som var min poäng.
Citera
2017-02-22, 20:02
  #267
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Jag vet inte om mannens identitet har framkommit i tråden ännu, men det finns ju säkerligen en hel del personer i närområdet som vet vem han är. Förutom det rent felaktiga i att ha sex med en häst, så får man ju även ta med i beräkningen att mannen är i 70-årsåldern och troligtvis, när han går bort om inte så många år, kommer att bli ihågkommen som ''gubben som satte på en häst.'' Nog för att han kanske förtjänar det, men kul sätt att bli ihågkommen, liksom. Oavsett vad han har gjort hittills i livet, så överskuggas dessa handlingar - bra eller dåliga - av det faktum att han, mot slutet på sitt liv, blev dömd för att ha haft sex med en häst. Fler citat från artikeln:


Han dömdes vilket är huvudsaken eftersom han förnekat det hela med en massa påhitt som inte en enda människa trott på.
Citat:
Tingsrätten anser att gärningen framstår som normalfallet av brott mot djurskyddslagen.
smålänningen.

Registret han får dras med är säkert under 5 år. Det kostar att vara Pingstvän mer perversa böjelser som är olagliga. Så banjospelarna runt om kanske inte avskräcks av dagsböter, men det finns ju dom djurägare som tar saken i egna händer och det innebär eventuella urineringsproblem för vissa av dom här banjolirarna.
Citera
2017-02-22, 23:19
  #268
Medlem
Om hästen står i en hage, dvs inte fastsurrad i ett stall, kan ju hästen bara promenera iväg om sexet inte upplevs behagligt. På vilket sätt skulle tidelaget under aktuella förhållanden vara djurplågeri? Det som är äckligt och perverst är ju inte i sig olagligt.

Finns det förresten någon organisation som bevakar och lobbar för tidelagsmän (och kvinnor)?

Vad gäller för den som identifierar sig som en hingst som hamnat i en människas kropp?
Citera
2017-02-23, 01:17
  #269
Medlem
Hultabultans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Om hästen står i en hage, dvs inte fastsurrad i ett stall, kan ju hästen bara promenera iväg om sexet inte upplevs behagligt. På vilket sätt skulle tidelaget under aktuella förhållanden vara djurplågeri? Det som är äckligt och perverst är ju inte i sig olagligt.

Finns det förresten någon organisation som bevakar och lobbar för tidelagsmän (och kvinnor)?

Vad gäller för den som identifierar sig som en hingst som hamnat i en människas kropp?

§1
Hwar som hafwer tidelag med fä, eller andra oskiäliga diur; then skal halshuggas, och i båle brännas, warde ock samma diur tillika dödadt och brändt.

§2
Nu kan någor ej bindas til sielfwa gierningen; men finnes hafwa haft fullt upsåt, och warit beredd en sådan styggelse at fullborda: tå skal han arbeta i halsjärn halft åhr eller mera, efter sakens omständigheter.


http://historiesajten.se/visalagen.asp?id=10
__________________
Senast redigerad av Hultabultan 2017-02-23 kl. 01:21.
Citera
2017-03-10, 12:47
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedalas
Detta har hänt i Rättvik vid flera tillfällen, och då har det inte handlat om någon invandrare.
Men nu gör det det!! Utvisa honom direkt! Inget snack. Ut med honom då han förbrukat sin chans i Sverige! Lite jävla ordning o reda får det väl vara?
Citera
2017-03-22, 08:53
  #271
Medlem
jamesbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cris7209
Men nu gör det det!! Utvisa honom direkt! Inget snack. Ut med honom då han förbrukat sin chans i Sverige! Lite jävla ordning o reda får det väl vara?

Det går inte att utvisa svenskar.
Citera
2017-03-22, 16:22
  #272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cris7209
Men nu gör det det!! Utvisa honom direkt! Inget snack. Ut med honom då han förbrukat sin chans i Sverige! Lite jävla ordning o reda får det väl vara?
Vadå utvisa honom. Han är svensk och heter Karlsson i efternamnet. Dumskalle!
Citera
2017-07-30, 15:01
  #273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Vadå utvisa honom. Han är svensk och heter Karlsson i efternamnet. Dumskalle!
Aha.....så ahmed heter (ahmed karlsson)? Haha...säkert! Tjena....jag heter ahmed karlsson....hahahaha....jo säkert.
Citera
2017-07-31, 11:45
  #274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Front253
Aha.....så ahmed heter (ahmed karlsson)? Haha...säkert! Tjena....jag heter ahmed karlsson....hahahaha....jo säkert.
Har du rökt på igen? Vem har sagt att han heter Ahmad? Tänk med huvudet och inte med arslet. Idiot!
Citera
2017-07-31, 18:11
  #275
Medlem
pedobear84s avatar
Måste ju vara väldigt sällsynt att en svensk knullar en hästjävel. Hade inte blivit förvånad om det var en sandriddare
Citera
2021-12-29, 00:24
  #276
Medlem
andersjimmys avatar
Någon som har FUP på denna 70 åring ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback