Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-01-17, 16:07
  #61
Medlem
elbels avatar
Kan man bli porrskadad med vilje? Då menar jag kille som bara kommer med porr

Kommer ju hellre bara ibland efter 1h än efter 4s varje gång
Citera
2017-02-12, 23:04
  #62
Medlem
Dr.LincoNs avatar
hade inte haft sex på 6månader när jag träffade en brud på krogen, var skit orolig att jag skulle komma på typ 5min..
men jag kom efter typ 2timmar, helt ärligt.
Och nej, var inte direkt full heller, några öl endast.
Men lite av en ''porrskada'' har man väll ändå
Citera
2017-02-16, 14:20
  #63
Avstängd
be killen käka smärtstillande så han inte känner något alls och kan knulla i timmar
Citera
2017-02-17, 11:06
  #64
Avstängd
försök va lite slappare :P
Citera
2017-02-24, 16:58
  #65
Medlem
Jag har problem med att jag aldrig kommer. Jag är omskuren och antar att det kan vara ett problem. När jag har kondom känner jag absolut inget. Då gör jag det mest för tjejens skull. Jag försöker koncentrera mig hårt och kommer efter en timme. Rätt svettig efter.
Ett annat problem för mig är när tjejen blir för våt. Då känner jag mindre. Jag tycker inte om det. 20-30 min hade varit perfekt!

Jag vet inte hur det är för andra killar men om ni använder mycket glidmedel kanske det tar längre tid?
Citera
2017-02-25, 21:33
  #66
Medlem
nordicwraths avatar
Har motsatt problem, svårt att komma, känner väldigt lite med kondom osv. Är omskuren (hade trång förhud)

Någon som vet produkter som gör att man känner mer för män? De flesta produkter verkar gå ut på att mannen ska känna mindre och kvinnan känna mer (wtf?)

Snubben ovan. Prova mer kinkygrejer. Ett buttplug i röven när du är i fittan eller tvärt om fast dildo, då lär du garanterat känna mer!
__________________
Senast redigerad av nordicwrath 2017-02-25 kl. 21:36.
Citera
2017-03-05, 00:24
  #67
Medlem
Jibezs avatar
Och jag bad typ om ursäkt för tidig utlösning sist, vara väl ändå 6 min då som vi höll på 🙄

Men visst är det så för många att det varierar från gång till gång? Beroende på formen.

Ibland står man ut länge ibland mindre länge.

Jag brukar kunna variera ibland med kondom, köra ett tag för att sedan stanna upp, gå ner och ge oralsex och pulla, detta kan dock bara göras nån gång, annars försvinner lite av fuktigheten.

Sen brukar jag även medveten ändra till mindre "sköna" ställningar ett tag.

Vissa gånger kommer hon före och ibland är det tvärtom. Men det är nog vanligt att det varierar.

Någon öl vet jag gör mig mer uthållig också!
Citera
2017-03-05, 13:07
  #68
Medlem
Ismokings avatar
Prova med lite Xylocain en salva som finns på apoteket, lite på ollonet så är det bara att köra. Funkar även som bedövning för analsex om tjejen tycker det gör ont.
Citera
2017-03-05, 13:09
  #69
Medlem
Dr Wolfs avatar
Se till att killen är lagom full...
Citera
2017-03-05, 13:22
  #70
Medlem
min tjej brukar komma 2 ibland 3 gånger innan mig kanske bara en om det va en vecka sen vi sågs (vi bor på olika orter...) men inte fan håller ja på i timmar 30 min e nog det längsta men i genomsnitt 7-15 min svårt att uppskatta det e inte riktigt tiden man tänker på e dessa lägen

nu är hon dock den tjej jag träffat som kommer mest och snabbast av alla jag mött... rätt stimulation så tar det inte ens 30 sek (jag blev aschockad första gången tänkte för mig själv det e omöjligt.. men nepp sen vänta en minut kör igen och inom en minut pang.. visste inte att dessa tjejer existerade tack tider för min nya älskling )
__________________
Senast redigerad av skurren83 2017-03-05 kl. 13:24.
Citera
2017-03-09, 10:35
  #71
Medlem
Långt ifrån alla gör. Du har haft otur
Citera
2017-03-09, 10:45
  #72
Medlem
mahutma_homos avatar
Är det alla killar som kommer för fort eller är det tjejer som tar en evighet på sig att komma? Varför är det mannens ansvar att du ska komma?

Det här med "för tidig" utlösning existerar inte ens i homokretsar. Det är bara så att vissa kommer snabbare än andra. Man kan fortsätta ändå på ett eller annat sätt om intresset finns. Det ses ofta som en ganska positiv grej att killen är kåt.

"För tidig utlösning" , för tidigt för vadå? Kvinnan så klart. Som är van att stå i centrum och få sina behov och känslor tillgodasedda av andra.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback