Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-24, 16:50
  #1
Medlem
kaktuskuddens avatar
Som rubriken, under de senaste åren har samtliga killar jag haft sex med svårt att hålla sig. Vissa inte mer än 1 min. En kom till och med efter ett juck, varenda gång. Har tänkt mycket på om det är något fel på just mig som gör att det blir såhär, för det är faktiskt skittråkigt att jag aldrig kan ha sex som jag vill ha det. Det blir alltid att dom ursäktar sig och säger att det "aldrig brukar vara såhär".

Den senaste sa att jag är väldigt varm där inne. Det kanske är därför? Hur blir jag mindre varm? Jag visste inte ens att jag var det.

Vad är det som gör att ni killar kommer fort, om det går olika med olika tjejer?
Citera
2016-08-24, 16:53
  #2
Medlem
du är förmodligen riktigt attraktiv och har en trång och skön fitta Kan hända att jag kommer för fort när jag inte haft sex på länge och träffar nån riktig pudding, då är jag oftast redo att knulla igen 10 minuter senare och då går det inte lika fort
Citera
2016-08-24, 16:55
  #3
Medlem
Testa att ligga med annat än fjuniga tonårskillar...
Citera
2016-08-24, 16:56
  #4
Medlem
Säg åt killarna att tänka på "Star trek" eller något i stället för själva akten, så ska det gå bra får du se.
Citera
2016-08-24, 16:57
  #5
Avstängd
Cougarss avatar
Men om man kommer för fort så gör man om det några gånger?
Citera
2016-08-24, 16:57
  #6
Medlem
RingInteSnutens avatar
Du har svarit i topic av din tråd.
Prova ligga med män istället för killar så kommer det vara anorlunda.
Citera
2016-08-24, 16:57
  #7
Medlem
kaktuskuddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Testa att ligga med annat än fjuniga tonårskillar...

blä nej. detta är 23-33 åriga män, samma problem med alla.
Citera
2016-08-24, 16:59
  #8
Medlem
Som Horfest skriver, Testa lite äldre män. Dom har många ett omvänt problem. Svårt att komma.
Citera
2016-08-24, 17:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskudden
blä nej. detta är 23-33 åriga män, samma problem med alla.
Uppenbart kan dom inte sin sak då... Testa "riktiga" män!
Citera
2016-08-24, 17:00
  #10
Medlem
kaktuskuddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cougars
Men om man kommer för fort så gör man om det några gånger?

ja och då kommer dom snabbt igen om det var 10 sek första gången kanske det håller sig 1 minut andra gången osv. Eller så orkar dom inte.
Citera
2016-08-24, 17:01
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Testa att ligga med annat än fjuniga tonårskillar...

Fast å andra sidan så brukar man ofta vara snabbare på att återhämta sig i den åldern.
Citera
2016-08-24, 17:02
  #12
Medlem
kaktuskuddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Uppenbart kan dom inte sin sak då... Testa "riktiga" män!

men jag vill ha seriösa svar nu om vad jag kan göra åt detta problemet, eller förstå hur det blir så här iaf

alltså jag vill inte testa andra män, jag vill kunna lösa det med den problemet gäller.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback