Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-27, 13:37
  #145
Medlem
Så jävla grymt spel, kan inte sluta spela
Citera
2018-07-14, 23:55
  #146
Medlem
Jag har en fråga till er som är lite mer erfarna Nioh spelare än mig.

Så skaffade spelet för några veckor sen och skapade en karaktär, har spelat till bossen vad hon nu heter Enma-"något" där är jag nu fast..

Jag har funderat över hur jag har spenderat mina level poäng, jag har nämligen lagt i princip uteslutande på HEART så jag gör mer skada med svärd.

Jag har inte satt några på body eller faith, tror jag är level 15 eller något.

Så min fråga är.. tjänar jag på att starta om och spendera level poängen i mer body så jag inte dör direkt eller kan jag farma där jag är nu och bygga upp body etc eller kommer det göra det svårare för mig?
Citera
2018-07-17, 23:22
  #147
Medlem
SigrefIQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Jag har en fråga till er som är lite mer erfarna Nioh spelare än mig.

Så skaffade spelet för några veckor sen och skapade en karaktär, har spelat till bossen vad hon nu heter Enma-"något" där är jag nu fast..

Jag har funderat över hur jag har spenderat mina level poäng, jag har nämligen lagt i princip uteslutande på HEART så jag gör mer skada med svärd.

Jag har inte satt några på body eller faith, tror jag är level 15 eller något.

Så min fråga är.. tjänar jag på att starta om och spendera level poängen i mer body så jag inte dör direkt eller kan jag farma där jag är nu och bygga upp body etc eller kommer det göra det svårare för mig?

Det finns item i spelet som resettar din lvl och ger tillbaks alla souls så att du kan spendera om dem.
Minns inte vad det hette men du borde nog ha fått en vid det här laget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback