Citat:
Ursprungligen postat av
skuggplutonen
Fy vilka dumma rasister.
Detta kommer tyvärr aldrig hända i Sverige med flumvänstern som styr detta pajasland.
Vänta lite till du bara...
Citat:
Ursprungligen postat av
weseeyou
Aftonbladet är bekymrad över att burkinin påminner om en UV-dräkt, som bl a bärs av barn... och tycker att kvinnor inte ska kommenderas att "klä av sig". De fattar inte att det INTE handlar om baddräkt i sig, utan om religiöst förtryckande symboler - detta från en våldsam invasiv religiös-politisk ideologi som slaktade 85 pers på självaste franska nationaldagen.
Klart fransoserna blir provocerade. Heder åt polisen, inga djäfla hen-dialogare som "gillar olika".

Med tanke på det som hänt i Frankrike senaste 2 åren, vem klandrar dem. I Sverige säger man att vi är så mesiga och konflikträdda, men tänk vad fransoserna har gått igenom.
Jag vill minnas du skrivit att du bor i Paris, stämmer det?
Citat:
Ursprungligen postat av
sylvia.borin
Exakt.
Jag tycker att det är mer än lovligt korkat att beordra polisen att springa omkring och pepparspraya kvinnor och barn i ansiktet för att de har på sig ett klädesplagg som vi västerlänningar väljer att läsa in kvinnoförtryck i.
Den stora majoriteten av oss européer har aldrig velat ha rasfrämlingar boende i våra länder. Vi gjorde fel redan från början som släppte in dessa. Den enda lösningen på problematiken är repatriering. Vi måste få invasionsstyrkan att återvända till sina hemländer!
Hundraprocent rätt i den analysen, eller nästan. Med "vi" kan du inte mena den stora majoriteten? Detta har påtvingats oss under hot, lögner, smoke and mirrors.
Citat:
Ursprungligen postat av
gurkmajja
Nej det borde man inte men människan tycks oförmögen att lära av historien. Inom en inte alltför avlägsen framtid har vi i Europa snart en situation som kommer att starkt påminna om det som hände på 30-talet.
Det är min tro också. Det finns en enorm uppdämd frustration och ett raseri som inte kommer kunna kväsas. Det är som vilken naturkraft som helst, jordbävning och vulkanutbrott osv. Ju längre tid det tar mellan skalven, desto kraftigare blir de.