Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2016-08-25, 23:14
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Inte kan han tala engelska ordentligt heller. Så sne av att se det lilla horbarnet stå och göra bort hela Sverige. Jävla pajas!

Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Ja man skäms riktigt för den lågbegåvade varelsen. Han styr vårt land? Något är väldigt galet i detta land.

Det borde finnas några grundkrav för att bli statsminister.

Flytande svenska.
Minst kunna tala engelska flytande.
Ekonomisk- eller statsvetarexamen eller likvärdig examen.

Stefan Löfvén måste vara den sämst utbildade statsministern i västeuropa?

Jag kryper nästan ur skinnet av skam när han försöker och då menar jag försöker tala engelska. Oerhört pinsamt.

Det säger allt om fackföreningsrörelsen och SAP när han är det bästa de kunde dra fram och erbjuda som statsministerkandidat.

Vilka är de senaste de dragit fram?
Mona "jag är ingen fifflare" Sahlin
Håkan Ljugholt som smugglade tryckpressar till Solidaritet och berättade för alla om vad som behandlats under sekretess efter några stänkare.
Stefan Löfvén, "jag regerar inte på någon annans budget då blir det nyval".

On-topic:

http://www.dn.se/nyheter/varlden/fn-...ly-fran-mosul/

Citat:
Enligt CNN håller den irakiska armén sakta på att avancera mot Mosul och står just nu omkring 60 kilometer ifrån staden. Dramatiska bilder visar hur terroristerna försöker förhindra framryckningen genom att bränna oljetankers, som förmörkar skyn.
Den irakiska armén räknar med att ha drivit ut IS ur Mosul till årsskiftet.
IS intog staden för två år sedan.
Citera
2016-10-28, 20:19
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammelgubbe
Samtidigt dör och lider folk fortfarande i Ukraina. Men dem ska vi inte ju hjälpa - eftersom de inte är svartskallar.

De är väl bara allmänt oförmögna, låg nivå macro/micro och allmänt dåligt folk.
Har inte ett gram sympati för dem. Som man bäddar för man ligga, korrupta jävla falskspelare
Citera
2016-10-28, 20:50
  #99
Medlem
irishrages avatar
Det borde vara gulfstaternas problem alternativt USA.
Citera
2017-05-28, 07:44
  #100
Medlem
Arbetarbroders avatar
🔴 RED ALERT!

Nu sker en historiskt hög flykt från Mosul och Iraqi Forces har spridit hundratusentals flygblad att befolkningen måste fly för sin egen säkerhet från staden nu: http://news.antiwar.com/2017/05/26/i...dents-to-flee/
Och Libyen - Italien når rekordnivåer
RT skriver nu under morgonen:
10,000 migrants rescued, dozens drown trying to reach Italy from Libya this week
https://on.rt.com/8cw4

INGEN SLUMP ATT EU ORDER OM ÖPPNNA GRÄNSER KOM NU LAGOM TILL HÖGSÄSONG OCH ALL-TIME HiGH MÖJLIGEN?!

Möjligen syniskt och egoitstiskt men Sverige klarar definitivt inte upprepning på tsunamin 2015 ..flera ställen i Sverige som förändrats efter det och ja.. Ni vet kanske att det är inte är nån ekonomisk vinstmaskin och allt det där..
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback