Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-08-25, 22:32
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag är inte "pk" och definitivt inte feminist. Polisen har 200 kommunikatörer anställda på heltid, det är de som ska ta kommunikationen med media och inte enskilda poliser som har så uppenbart bristande omdöme att man i tjänsten uttalar sig som han gör (och då för flera journalister).

Okej, jo visst, han kunde ju inte uttrycka sig bra, det håller jag med om. Sorry för mina anklagelser, var lite tjurig kanske :P.

Men ändå, tycker ändå att det blåstes upp väldigt mycket, av en liten grej.
Citera
2016-08-26, 10:24
  #62
Avstängd
MySpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
"snudda till bröstet på den ena"

detta är vad media bryr sig om? en svensk hockeyspelare som snuddar ett bröst?
Exakt! Men när ett gäng skäggbarn våldtar barn så skall det ta mej fasen tystas ner I pk-media!
Citera
2016-08-26, 11:59
  #63
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
"snudda till bröstet på den ena"

detta är vad media bryr sig om? en svensk hockeyspelare som snuddar ett bröst?

Japp detta är det viktiga. Det passar mer in i deras agenda. Nu var det heller bevisligen inget medvetet tafsande men ändå ska det tjatas om nu detta. Man baxnar.

Just nu i detta tror jag det mest handlar om att alla parter var fulla. Snubben kommer lägger sin arm runt axeln på några stycken med inget sexuellt syfte stöter till dessa gigantiska tuttar och helvete bryter lös. Dagen efter ångrar sig kvinnan eventuella vittnen och drar tillbaka sin anmälan efter att ha insett att detta var strunt och polisen lägger sedan ner anmälan. Polisen ifråga borde väl dock få gå en mediakurs för det var ju inget större och skulle nu inte blivit några skriverier om han inte uttryckt sig sm han gjorde. Klart det i en trång miljö där alla nu är minst något berusade kan uppstå sådana här missförstånd och händer som nu hamnar fel. Sedan på fyllan kan kvinnor också efter alla skriverier då bli extremt på alerten om minsta lilla och på fyllan missförstå saker.
Citera
2016-08-26, 13:18
  #64
Medlem
RabiatModerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Tröttsamt med all fobi för ofrivillig sexuell kontakt, lite sånt får man ta. Borde inte ha gått till åtal ens.


Lite som med kvinnorna på festivaler då, menar du? Nej det är bra att ribban ligger lågt, om uttrycket ursäktas.
Citera
2016-08-27, 10:28
  #65
Medlem
"Råkade snudda vid".
Alla bara köper detta ord mot ord rakt av? Givetvis klämde han lite, med avsikt. Fast vem vet hur mycket. Svårt bevisa.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback