Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-08-24, 09:20
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Bra där!

Det grinas över ett litet grishuvud. Att man förstör det svenska samhället i grunden med muslimsk invasion tar man däremot lätt på.

Jag tycker att utplacerande av detta grishuvud var en fredlig och ganska sofistikerad protest.

Fler borde göra liknande handlingar.
Det måste väl ändå räknas som ett försök till integrering ?
Citera
2016-08-24, 11:44
  #26
Medlem
Det är väl någon som samlat in mat åt de så liven? Det samlas ju in kläder, tv-apparater och allt möjligt till flyktingarna, de ids inte ens tvätta sina kläder utan hämtar bara ut kläder igen.
Citera
2016-08-24, 13:52
  #27
Medlem
Att dumpa grishuvuden utanför flyktingförläggningar är inget som retar muslimer.De hatar ju grisar , hundar m fl. Helt misslyckad aktion.
Citera
2016-08-24, 15:50
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Bara att ta DNA från huvudet och testa lite hos de lokala bönderna.

DNA testa ett grishuvud, roligaste jag hört på länge, vi kan skratta tillsammans, för jag hoppas du inte var seriös, Polisen har inte ens resurser att hitta folk som slänger in granater i lägenheter.
Citera
2016-08-28, 15:28
  #29
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
"– Det är vår uppfattning att syftet med att placera ut det här grishuvudet är att väcka förargelse hos muslimer. Man har i alla fall inte gjort det i något snällt syfte, säger Tommy Nyman."

Det är min uppfattning att syftet med att ha placerat ut det här asylboendet är att väcka förargelse hos ursprungsbefolkningen.

Det är min uppfattning att folk är så jävla lättkränkta och tar varje oförrätt för att kunna belasta en redan hårt ansträngd polis.
Citera
2016-08-28, 16:44
  #30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
Att dumpa grishuvuden utanför flyktingförläggningar är inget som retar muslimer.De hatar ju grisar , hundar m fl. Helt misslyckad aktion.

Ja jo men det är väl mer så en symbolisk handling från någon som fått nog. Muslimer hatar som sagt grisar med det är också haram för deras del.

Såklart polisen nu kommer dra på stora trumman för att hitta den/de som nu gjort detta avskyvärda... Det har de liksom alla resurser som helst till...
Citera
2016-08-28, 17:09
  #31
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja jo men det är väl mer så en symbolisk handling från någon som fått nog. Muslimer hatar som sagt grisar med det är också haram för deras del.

Såklart polisen nu kommer dra på stora trumman för att hitta den/de som nu gjort detta avskyvärda... Det har de liksom alla resurser som helst till...

Eliasson kommer kanske dit i egen hög person för att utreda brottet. Förmodligen har han redan klassat detta som internationell högerextrem terrorism.
Citera
2016-08-28, 17:30
  #32
Medlem
pampussas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Hehe, på välsorterade matbutiker där det finns lite av varje i köttväg. Så tar ja ibland bacon, grisfötter, rökta grisöron till hundar, grishjärtan, fläskfärs osv och lägger detta bland halalköttet.
Mångkultur är ju bra annars kan muslimerna känna sig utstötta om dom inte hittar våra delikatesser i deras kyldiskar.
Och allt detta gör jag av min godhet, ni kan också ta efter och se hur reaktionerna blir av detta tips
Takk for tipset! Kjøttet trenger å rokere litt i butikken i min stad også
Citera
2016-08-28, 17:36
  #33
Medlem
pampussas avatar
Kan man bruke grisehoder som grensestengsel?
Citera
2016-08-28, 17:42
  #34
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pampussa
Kan man bruke grisehoder som grensestengsel?

God idé! Tillsammans med vitlök och kors torde effekt bliva fullkomlig. Åtminstone kan man hoppas. Iaf billigare än ett Trump-stängsel.

Citat:
Syftet är förmodligen att väcka förargelse hos muslimer, säger Tommy Nyman vid polisen.

Märkligt av herr polis att stå och gissa. Annars när t ex signalement på gärningshen finns är det tvärtom väldigt viktigt att inte sprida några fakta och definitivt inga gissningar om något alls. Låt mig analysera och komma fram till att polisassistent Nyman samlar pk-poäng.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback